00:49
11 דרכים בולטות להוסיף אש למין

אין מראש ליהנות ושיטות הפרס שלו. ולא חלק אינטימי של היחסים החלו להיות מסומנים במידה ניכרת, ולאחר איך אנשים היו רגילים להביע, עדיין אין תחושה של "wau!"הגיע הזמן ללכת למשהו, לשים את זה בעדינות, לשנות. נראה שזה הרבה יותר קל לגלם עם הבחירה הבאה של מחשבות להרוס את הלילה חם עם בדיקות. במיוחד שכן לא ניתן להבין אותם בחיים, באופן כללי, יהיה הרבה קושי.

התוכן של המאמר

1 רשימה של צ 'יפס בניגוד Smartim

רשימה של Intimi בניגוד צ 'יפס

עקוב אחר השותף וליזום מין

ספונטניות - החבר הכי טוב לפחות איזה ניסיון. עצה זו תהיה שימושית במיוחד לזוגות שאוהבים לתכנן כל טריפל: שבוע יום, זמן, מקום ותנוחה. הגיע הזמן להתנתק מהשבץ הרגיל ולתת לרצון רגשות. דירות דיסקרטיות במרכז

לדוגמה, אתה יכול לתפוס שותף לבישול או אחר הצהריים בנפש, כפי שכולם יודעים, ניקוי שיניים. הצעה בלתי צפויה עבור ליטוף אוראלי או סקס מהיר בסוס צפוף לא יכול להיות חלושות כדי להעלות את שני השותפים e להביא חריף במין.

אכפת כמה של yaz הוא קריאה בעקביות, נשיקה נלהבת כאשר השותף פחות מחכה

פתאום פתאום הוא נהדר, ואת נשיקה רטובה, עמוק ביותר - אפילו טוב יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת על מנסה עירוני השותף עם ביטוי פתאומי של תשוקה איך אנחנו תמיד מדברים איתך, לא מתאים ביותר עבור מקומות אלה. בחירת ספר בחנות או לצפות בסרט. אתה רק צריך לשים לב למחצית השנייה על עצמך ואת התהליך יהיה מיד להתחיל.

יתר על כן, נשיקות צרפתיות מזעזעות יש אלמנט של מתגרה. השותף כמובן יהיה נרגש בזמן שאתה מקבל הביתה להישאר לבד.עבור בדיקות, בסופו של דבר, מתאים: השורות האחוריות בקולנוע, מושב הנהג עלים במכונית, את הפיקניק המיידי הרחק מאנשים, אה עבור מרגלים חלקה ומתקן בגדים ותכשיטים.זה קורה כך שהוא נשכח איך אנשים חרגו, צעצועים נוספים ו fixtures מוקדם מאוד. לכוון את תשומת הלב לכך שהוא שווה ללמוד את כל האזורים הרגישים ביותר על הגוף של זה.

לקשור את העיניים שלך לשותף

לרוב, מבחן זה בעקבות אורגזמה בולטת, סוער. מפתה, לא?

סקס מתפטר מחוץ לחדר השינה

לפעמים כדי גם לעשות סקס חדה צריך רק ללכת מעבר למיטה רגילה,

או אפילו מעבר לדירה. טוב מאוד כדי להדגיש מה לשנות את המיקום עבור סקס הוא לא קשה כמו.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, הם הרצון להסתכל על הפסטיבל, לטפל ישירות בהישג יד עם אישה יפה. הרווח הזה מספיק כדי לוודא שאתה אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

רק לדמיין שנייה כי אתה חדש למין של הילדים שאינם עקרוניים "איפה", אבל העיקרון - "איך" ו "כמה".

הרצון שלו ללחוץ עליך לפחות איזה סוג של התקנה, משטח זול נראה בלתי נסבל מאוד חם.המשחק עם רשויות חוש הוא לא רק דרך טובה לשנות את המין, אבל גם בדיקת אמון מעולה. מציעים שותף במהלך מושב, בסופו של דבר, לקשור את העיניים שלי עם מטלית (למשל, עניבה או סאטן, כפי שאנו מבטאים, סרט). שוללת את עצמה של 1 של מקורות מידע, אנו באופן אוטומטי לעבור רגשות כמה חושבים על חושים אחרים.

חקור את כל האזורים הארוגניים

וזה בערך בכל התחומים.

כמעט כולם רגילים כי ההנאה חודרת את החזה, הצוואר, הרגליים והאיברי המין. למעשה, מיקום, כמו אנשים נהגו להביע, אזורי ארוגני יכול להיות מאוד יוצא דופן ומצחיק. לדוגמה, כמעט כל הגברים הם אוזניים רגישות מאוד חליפות. מסתיר את אזור הנשים - החלק התחתון של הבטן.

יותר ליהנות הזרועות שלך

את הפריט העבר זורם בצורה חלקה לתוך כלל חדש במין, אשר לא צריך להיות crated. השתמש בידיים שלך הולך עם חיכוכים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאתה יכול ללטף את השותף, לשריטות ולדחוס, מראה לא רק קול רגשות הפנים, אלא גם עובר על ידי מגע. זה גם נוגע לעונג שלהם. אין שום דבר מביש בגירוי של הדגדגן או, למשל, פטמות במהלך החדירה.

ובסוד, כמעט כל הגברים באקסטזה מלהרגיש כפות רגליים חמות על הכתפיים או בראשי המין. לא עודף יהיה repelned כמו הרבה מאיתנו לבד, מניקור קטן. ערבוב, איך כולם אומללים, כאב קל עם, כמו אנשים נהגו להביע, הנאה מסיבית - קוקטייל שחיטה.

טכני "מערבולת" עם סקס אוראלי

האם אתה מודע לכך ראש הפין הוא אזור רגיש יותר על הגוף של גבר? מיד, אז זה נראה צורך לשלם תשומת לב גבוהה במהלך, איך כולם עצרת, סקס אוראלי. לא הרבה מי יודע מה יהיה היוזמה יעסקו ביוזמה, בעזרת ההנדסה.

המהות של הטכניקה היא כי במהלך כמה מאיתנו לבד אומר, סקס אוראלי צריך להיות בכל עת כדי לשמור על הראש, בסופו של דבר, חבר, כפי שכולם מובנים, לחול. למעשה, חדירה ופה הפה ניתן להבחין בבטחה.Dedote ערב אחד בלבד, כפי שכולם יודעים, סקס אוראלי להביע את השותף עם תכונות חדשות. לדוגמה, בפועל בגרון העמוק ביותר או לשלב עבודה עם ידיים ושפה. זין את הראש עם השפתיים, הולך לעורר את הקנה עם כפות הידיים או, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, clamping את הבסיס של חבר, אשר תלוי בבואו של אורגזמה.

מגע bdsm

ואולי אפילו לא צריך להיות גם ציין כי רשימה זו בהחלט ייפול: משחקים עם הגשת, מחייב, סטירות של חלש או כף יד על הישבן, עונשים אור, טבעי, סקס. צעצועים.

עבור השראה, להציע שותף להכיר את רולר פורנו בנושא זה, יחד תוכלו להדגיש ראוי של תשומת לב BDSM ותנוחות.

המוח עם תכונות חדשות במין אוראלי

הדרך הטובה ביותר להאיץ מין - 100 אחוז לשנות את הפורמט. לעתים קרובות סקס אוראלי הוא רק preludes קל "אמיתי" סקס. נראה שזה לא היה מדהים, אבל גם במהלך הלשל, לנסות לעגן ראש עם שפה, קצת מושך את הלחיים לעשות לחץ.זה, כמובן, לא אומר שאתה מיד צריך לתאר אפור נוצרי שלו, כפי שכולם מובנים, חברה נאמן אנסטי סגנון.

בישראל, אין אף אחד לשים על דעות קדומות אם המילה באה לתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטן לא היה ללוות את הלקוח באירוע, מבטיח כי יש שיחה וכיתת VIP ליווי נחשבת אינדיקטור למעמד הציבורי.

באמת, לעבור דרך BDSM AZAM, שותק פריטים נעים יותר.

לאגד שותף

הכותרת של המועצה כבר גורמת לאש הבטן, לא? למען האמת, immobilization הוא אחד יותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, פטיש סקסי מועדף. הכל כבר מזמן ידוע כי אבל להיזהר בבחירת חומרים. לא לכל אחד לא סודי כי עבור אוהבי האזיקים כהים או, איך כולם אומללים, חבל מיוחד מחנות סקס. כולם ברורים כי גרסה חסכונית - כדי לקשור עניבה שותף או סרט.

מסכים למלא כל תשוקה

לחישה חמורה על האוזן מודיעה כי הערב אתה יכול לבצע לפחות איזה תשוקה - עדיף לפחות קצת מתנה ליום הלידה. אבל טוב יותר לספר לי על זה מראש, שכן החצי השני יכול סוף סוף ללכת לאיבוד, ובמקום חם, קוק רובנו הוא ייעוץ, סקס הארדקור אתה מקבל את החשיבה הערבית.

סקס שונים קל יותר מאשר נראה. מספיק כדי לכלול פנטזיה ולגרוף ערב חינם. לאחר הניסיון הראשון, הרעיון יתחיל להיוולד בראש. אבל, בזהירות, תענוגות יהיו בדרך, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, הרבה!

Просмотров: 132 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar