14:29
איך לעסוק סקס אנאלי ללא כאב? התשובה כאן!

סקס אנאלי - הנושא הוא מורכב למדי אינטימי.

כדי למלא את הרצונות שלהם בישראל, אם אתה ילדה יפה מרוסיה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח מ -2,200 דולר.

עבור נשים רבות, סוג כזה של אהבה שמח הוא תחת האיסור, ולמרות כל השכנוע של השותף, הם מסרבים מניסוי מיני. הגורמים העיקריים של פחד כזה הם רק שניים: אישה או שפוחדת מכאב או שכבר היתה לה חוויה לא מוצלחת. ובשנייה הראשונה המקרים אישה מנהלת פחד מכאב. אם אתה רוצה להיפטר פוביה ו מוכן לקבל כל הנאה שאין דומה, אנחנו מוכנים לספר איך להתמודד עם סקס אנאלי ללא כאב.

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 פרץ עם ג 'ל סיכה 3 לשמור הכל תחת שליטה 4 בחר תנוחה נכונה 5 השתמש בקונדום 6 הגנה לאחר

הכנה

אל תתחיל זה סוג של סקס ללא הכנה מוקדמת. האישה צריכה להיות נרגשת היטב. עבור שותף זה רצוי לעורר את הדגדגן של הנערה. התחל להתכונן עם קוטר קטן יותר. אם היחסים עם אדם ארוך ואמון, לשאול את השותף לעורר את אזור פי הטבעת. לאחר מכן, אתה יכול לנסות להזין את האצבע אם חדירה כזו לא להביא אי נוחות לנערה, אתה יכול לאט להתחיל את המין האנאלי המלא.

מתפורר ג'ל-סינג

ברשת בית המרקחת אתה יכול לענות על ג'לים המיועדים למין אנאלי. הם עם אפקט קירור. כמו כן, ג'ל כזה כולל משככי כאבים, עקב תחושות כואבות של הנערה יופחת למינימום. אבל רצוי לנקוט עוזר כזה רק בפעם הראשונה, עדיף להשתמש חומר סיכה לחות. העובדה היא כי ג'ל עם קירור מפחית את הרגישות של השותף.

שמור הכל תחת שליטה 3

איך היה בן הזוג שלך רוצה לשלוט במיטה, במין אנאלי הוא יצטרך להגיש לך. אישה צריכה לשלוט במלואו על התהליך. Tuping אדם כמה עמוק הוא יכול להיכלל, ובאיזה מהירות לזוז. לשלוט על עוצמת החדירה, התנועה של גברים צריך להיות חלקה.

העיקר הוא לסבול כאב כאשר ראש הפין. אחרי זה קורה, תחושות כואבות ואי נוחות ירקטין. דירות דיסקרטיות בתל אביב

בחר את הצילום הנכון 4

בפעם הראשונה להתאים את התנוחה בצד ושקר על הבטן, להרים קצת הישבן. במקרה הראשון, אישה מלאה שולטת על התהליך והוא יכול בקלות לעצור את זה, בשנייה - אישה תופסת עמדה נכונה מבחינה אנטומית שבה השרירים של פי הטבעת הם רגועים ביותר. לא שווה את הפעם הראשונה להשתמש באישה מהתווים מלמעלה. אז אתה לא תוכל לשלוט על עומק הכניסה לחבר והוא יכול לפגוע פי הטבעת ואת חור אנאלי.

השתמש בתור הקונדום

גם אם אתה אמון מלא את השותף ובטוח בנאמנותו, לעולם לא להמשיך למין אנאלי ללא ציוד מגן. פי הטבעת היא פיזיולוגית לא נועדה לחדור לחבר בו, קירותיו חלשים מדי, כפופים לסדקים והם טראומים בקלות.

מידע אי-יציבות ורוגים סובייטי הולידו שיפוט שווא כי הליווי הוא משהו היום, עם בושה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל כאן אנשים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

לכן, הסיכון של זיהומים חדירה עולה לפעמים. גם ב sphincter של אישה יש מספר גדול של חיידקים, אשר, נופל לתוך השופכה לאדם, יכול להוביל למחלות חמורות של מערכת Urogenital השותף. גם מאותה סיבה, אתה תמיד צריך לשנות את הקונדום, אם אתה מחליט לשנות סקס אנאלי לקלאסי.

הגנה לאחר מכן

בסוף המצב, יש צורך להיכנס למקלחת ולשטוף את אזור פי הטבעת עם חיטוי, כפי שהוא למעשה בלתי אפשרי להימנע microcracks. אנו גם ממליצים כי הקרם מ טחורים על העור תפחית אי נוחות, להפחית את בצקת רקמות ומגן עליך מן ההשפעות של הנזק. במקרה שלא השתמשת בקונדום עם שותף, אדם בעצם צריך לשטוף את החבר המיני עם סבון ושופכים פתרון חיטוי לתוך השופכה, אשר נועד להגן מפני מחלות מין ותורם לעצור את הרבייה של microflora פתוגני.

לא שווה את זה מזיין את התחושה של מעי צפוף במהלך סקס אנאלי. זֶה תחושה נורמלית פיזיולוגית. חברי מין לוחצים על הסוגר, יצירת את הרצון לרוקן את המעיים. אם ביקרת בשירותים כמה שעות לפני מגע, הקונפוצ'ס לא יקרה.

כאשר יותר טוב לנטוש סקס אנאלי:

בנוכחות עצירות, שלשולים או הפרעות אחרות של מערכת העיכול. עם טחורים. בנוכחות דיסבוקיזה, נפיחות וסדק של האניוס. אם אתה לא סומך על השותף שלך. אם השותף מכריז עליך למין אנאלי, אווה אינה מוכנה לכך. במהלך הווסת.

לא שווה את זה מצפה כי סוג כזה יחזה יאהב בפעם הראשונה. הכל יהיה להיפך - בשל תחושות כואבות, הנערה סביר להניח לא לקבל הנאה. תאמין לי, זה לא תמיד. אחרי שרירי פי הטבעת להסתגל לחבר של שותף, אישה, על ידי גירוי הדגדגן סימולטני, להתחיל לקבל שביעות רצון. עם הזמן, אישה תבין איך להתמודד עם סקס אנאלי ללא כאב יוכלו לגלות רגשות ותחושות חדשים.

Просмотров: 120 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar