09:46
איך לבלות את הערב עם בחורה לפתות אותה?

אלה טיולים שגרתיים בקולנוע וקפה של כל אחד בוחר מן rut, זה כל כך מהר הָמוֹן! איזה סוג של המשך של התאריך יכול לדבר אם אתה במאה פעם לשוטט סביב הפארק עם גלידה? כל כך הרבה מאמרים כתובים על איך לבלות את הערב עם בחורה רומנטית ומעניינת, אבל קצת יעיל טיפים, כך שתוכל לסמוך על המשך. היום שתף רעיונות פשוטים, אך יעילים על זה.

התוכן של המאמר

1 הכנה פארקה 2 לא Namyshov 3 תאריך U בחור בבית 4 רומנטי ערב בטבע 5 פעיל ערב במועדונים 6 הוצאה להורג חלומות 7 ביקור מקלט לחיות חסרות בית

הַדְרָכָה Plani

כל תאריך צריך להיות מתוכנן בבירור. אבל זה לא רק על זה. הבחור צריך לדעת איך לבלות את הערב עם בחורה, וברור בצע את ההוראות שנקטפו מראש. לא צריך להיות "ולהמשיך", "אני לא אוהבת משהו כאן, בוא נלך לשם," מהומה יכולה לדפוק מן הגישה הרומנטית.

אתה צריך לדעת בדיוק במקומות טובים שבהם אתה יכול להביא את המאהב, אבל מקומות אלה צריך לאהוב את שניהם (לא רק בחור או בחורה, כי מישהו משועמם או ירגיש אי נוחות).

אם אתה מתכוונים לאחר ביקור המקומות המתוכננים כדי לפתות חברה לעצמך, אם כן טוהר של דירות צריך לטפל מראש כדי לא לרוץ במבוכה חדרים, מלית גרביים במקומות בלתי חדירים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGRER רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

בנות אוהב טוהר ונוחות, חשוב לנגב אבק, רצפות, לערום מצעים טריים.

ובחזרה צריך להיות תאריך גיבוי של תאריך במקרה משהו משתבש. לדוגמה, הנערה לא רצתה לעבור את הפארק, או שהקפה היום לא נכלל התוכניות שלה.

Nic hints2

בנות - יצורים תובנים מאוד, והם אפילו יכולים להבין את זה מהם הערב הזה נדרש. אין רמזים להמשך הערב, הכל צריך קבל באופן ספונטני. במיוחד אין צורך לומר משהו כזה היום הזה נעשה היטב, הכל הלך משעשע, ולכן הפרס מסתמך! אם בכנות כל בחורה, אפילו כבר מכוון להמשיך תאריך ב מיטות לא היו הולכים במיוחד לאחר מילים כאלה!

לכן, שקול אירועים בשם "איך לבלות את הערב עם ילדה ל לפתות אותה ", לגלות את הטעויות הנפוצות ביותר של החבר 'ה שמובילים כישלון.

תאריך U גיא House3

כגון האפשרות בוודאי רק אם אתה לא לשבת ולשתות קפה לצפייה סרט צילום. גם זה לא יהיה אפשרי לקבל גברת בחיבוק, אם הכל זה צריך לקרות משהו תוכנית אינטימית.

כמה ימים שלום נראה כמה שיעורים אמן על בישול באינטרנט, לנסות לזכור את המתכונים של מנות, לקנות מוצרים עבור זה. להציע חבר לבלות ערב רומנטי בבית, ולומר לי שלא היה לך זמן לבשל, ​​אתה צריך לעשות את זה ביחד. בתהליך הבישול, תנסה לפעול באופן מאסטר, לפעמים לגעת בידה, מצביע על איך ומה צריך להיעשות כראוי (קוצצים, לערבב וכן הלאה).

בחר את שערה על ידי הידוק האוזן שלך (רומנטית מאוד!), ולבסוף יכול להפוך את הספל עם רוטב! כאן תראה את הנערה תזרוק את הרוטב הזה לנגב, כאן אתה יכול לחבר התרגשות, ולרוח ירידה באפה (לא על בגדים). ובכן, הכל, הגיע הזמן לפעול, להיכנס אותו לזרועותיך, לנשק בלהט. ב 90% מהמקרים, פיתוח זה של אירועים מוביל למיטה!

רוֹמַנטִי ערב ב טבע 4

זה עובד בכל עת של השנה! אתה יכול לאסוף בשר כדי לטגן את קבב, או רק סדר סושי. לתפוס בקבוק שמפניה למצב רוח שובבה, משובצת חם לזרוק אותו על הכתפיים האהובות שלך. האיש הוא minider, ואת סוג של איך הבחור נשלט על ידי האש עם בשר, מהסס לא רק תיאבון (במיוחד תחת שמפניה או יין).

אין בירה או משקאות חזקים, מנות חד פעמיות! רק משקפיים, צלחות יפות ומשקאות אצילים, זה ערב רומנטי עם בחורה, לא לדוג עם "בנים". נערות ליווי בחיפה

בְּמַהֲלָך תאריכים לא שוכחים את הגברת מחבקת ונשיקות, אומרים מחמאות, הודעה, מה זה יפה במיוחד במפרש. ערב בטבע על ידי אש של אנשים עושה רגוע יותר, הם מתחילים יותר לבטוח זה בזה.

פָּעִיל ערב במועדונים5

כן, לא במועדון, כלומר במועדונים. אם אתה במחשבה, איך לבלות את הערב עם נערה יוצאת דופן, אבל באופן פעיל, לא אוהב את הטבע (או הגברת היא חששה מאוד חרקים), אז מועדונים - הכי הרבה! חשוב לא לשבת באותו מקום יותר משעה, זה במהירות מטריד, אתה צריך שינוי במצב.

הישארו במוסד אחד 30-60 דקות, ואז לקפוץ במונית, וללכת אחר, ולכן 2-3 פעמים. במהלך המעבר ממקום למקום נשיקה, חיבוק, אל תתנו לגברת לטרוח ולצאת מהרגשות שלה.

לאחר תגיד כזה מסע שיש עוד מקום שבו אף אחד לא יפריע, אבל שם, גם אתה יכול "להתנתק". לשאת אותה לעצמך, אבל לחכות עבודה. לכסות את השולחן, להפעיל את המוסיקה, להזמין אותו לרקוד (לא בהכרח ריקוד איטי). יתר על כן, הכל ייעשה בפני עצמו, ולא שם לב!

ביצוע חלומות 6

אם אתה לא יודע איך לבלות עם בחורה, כך שהיא בדיוק אהב את זה, לחשוב על מה שהיא רוצה ככה אין לה הזדמנות לעשות? אולי זה טיסה paraglider, דיג (מה לעזאזל לא מתלוצץ!), צלילה, קעקוע לבסוף. אולי פעם סיפרה לך על מה חלומות, אבל לא יכול (או מפחד) לעשות.

לְבַקֵר מקלט לחיות חסרות בית 7

הכל נערות קטנות מ שאגי, נובחים ומיידים יצורים. הם מתחרטים ברחוב חתלתול, רטוב בגשם הכלב, אפילו על יונים לא יכול להסתכל בלי חבל בעיניים.

תגלה, איפה בעיר שלך יש מקלטים לבעלי חיים, ולספר את הילדה כי תאריך יהיה מאוד יוצא דופן, לא צריך להתלבש, להיפך, תן לו ללבוש משהו זה נוח. מסכים, לא כולם יאהבו את הרעיון לעבוד כלבי וולר, אם על הרגליים של סיכות ראש, ואת התחת בקושי מכוסה חצאית מיני!

ביחד עם האהוב להאכיל את חיות המחמד של המוסד, לספר את הציפורי, לטייל עם חיות. חברה פשוט תתמלא ברגשות, והערב הזה יזכור במשך זמן רב!

העיקר הוא לזכור את המטרה העיקרית. כל הזמן שאתה צריך לאהוב בחורה, לפתות אותה בזהירות. כן, רומנטיקה טובה, אבל הגברת צריכה לראות בך ולראות. אל תהססו לנשק חברה בצוואר, לגעת בשערה, תסתכל.

המלצות מאומתות, כיצד לפתות בחורה למין תוכלו למצוא במאמר הבא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לבלות את הערב עם בחורה כדי לפתות אותו, אתה יכול בדרכים שונות. הדבר העיקרי - אל תנסה להוסיף את בן לוויה שלך. תאמין לי, אישה שיכורה היא לא השותף המיני הטוב ביותר, וזה כרוך בתוצאות חמורות על שניהם. לכן, המקסימום המותר - כמה משקפיים יין טוב. לא אלכוהול חזק אפילו להיות בקרבת מקום צריך להיות אם אתה מכבד את עצמך ואת הלב ליידי. להתנהג באופן עקבי, בנימוס ומתמיד. לעשות חברה מחמאות, מגדלים מגע מישוש - חיבוק, נשיקה, לשמור על יד.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. רק זה בדרך כלל לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

על ידי התגובה של הגברת, אתה תבין אם זה מוכן למין או טוב יותר לעשות את זה.

Просмотров: 127 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar