11:09
איך לפתות קשקשים של אדם

אם יש לך היכרות עם אדם מעניין אשר על סימן של קשקשים גלגל המזלות, ואתה לא יודע איך הכי טוב לנצח את אהבתו, כדאי לשאול את המלצות הכוכבים. אז, כמה בכל זאת לפתות סולם גבר?

מה הם - קשקשים זכר?

נציג זכר של סימן זה של גלגל המזלות יכול להיות נדיב מאוד, יש לו יכולות פיננסיות. הוא אוהב להמליץ ​​על אחרים, אבל במערכת היחסים שלו עם נשים קל לו להתבלבל, בשל הרגל לנתח אהבה וחפור עמוק ברגשותיו שלו. באופן כללי, קבלת ההחלטות היא תמיד קשה בקנה מידה; הם לא יודעים איך להפוך במהירות יחסים, גם אם חיבור כזה הופך להיות שניהם.

הקסם של גברים - קשקשים הוא חזק מאוד, אז אתה יכול לצפות רומן סוער מאוד, זה יהיה עוד יותר קשה לסיים - פעם אחת תחת פעולה של נוזלי אהבה, זה יהיה בעייתי למדי - הרצונות שלך יהיה מלא בכפוף לו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

זכור כי סוג כזה של גברים הוא לעתים קרובות במצב של assassable - ברגעים כאלה קשה לתקשר עם זה, זה לא נחשב עם הרגשות שלך ואת המחשבות, זה לא רוצה לרצות. כאשר תקופת חיים קשה נשאר מאחוריו מאחורי היחסים שלך שוב לרכוש חיובי והרמוניה.

איך לנצח כזה "מאוזן" רבות?

כדי לפתות גבר תחת סימן של קשקשים, אתה צריך להיות יישום נלהב, כפי שהוא מחכה שזה מן הילדה שלו, בעצמו, להיות מחבב ונלהב. עבור משקולות, אפילו בקשישים, אהבה - הדבר העיקרי בחייהם. לאהבה, גברים כאלה מטופלים כאמנות.

איש קשקשים רוצה לאהוב את כולם ולכן זה, האביר מוכן אפילו לוותר על הרצון שלו ואת דעותיו. אדם כזה התרגל לתשומת לבו של נקבה, ומכיוון שקשה לו לסרב לו שיש לו צורך בתשוקה ובהנאה (אם כי הצד האפלטוני של משקולות אינו נכלל), ולכן רבים, לעתים קרובות סימולטניים שמופיעים באנשים האלה לעתים קרובות הם מתרוקנים לעתים קרובות, ואולי אפילו להביא לבעיות בריאות.

לא קל לכפות על קשקשים - קשקשים לקשר את עצמו עם חובות נישואין, מאוהב גברים כאלה מעדיפים חופש, וקשה להחליט לקבוע.

אילו העדפות בגברים - קשקשים?

כדי ליהנות מאקשי האביר, לא לגרור אותו למפלגות הצבעוניות - הוא לא אוהב איסוף רועש ומערכים את שלווה והשלום שלו.

לעולם אל תוצג בתוקפנות נוכחותה, זדון או חוסר סובלנות. עם גבר מסוג זה, אין צורך לסדר את שערוריות ההיסטריה או לנסות לתמרן אותם - התנהגות כזו תפחד את הנבחר שלך, הוא אינו סובל קונפליקטים ומנסה להשאיר מצבים קשים. קשקשים לא אוהבים לחץ ולא למהר עם אימוץ של כל החלטה חשובה. באופן מושלם אם נבחר שלו מתייחס לסוג של נשים מכריעות והוא יכול לעשות את זה בשבילו. להיות פעיל, אבל לא להזין את היוזמה שלך, ואנחנו בהדרגה להביא את אחד הנבחר שלך בחירה הנכונה. זה חל גם על נושא הנישואין - הכל תלוי במיומנות של הגברות באופן בלתי מורגש כדי להפוך את הקשרים-קשקשים לחשוב שהוא החליט באופן עצמאי ליצור משפחה, ולא אישה דחף אותו לכך. הדבר החשוב ביותר הוא לפעול דיפלומטי ובעדינות.

מה נשים כמו קשקשים גברים?

על מנת להשיג את המיקום של גברים - קשקשים, אתה צריך להיות לא רק את הטוב ביותר, אבל לזרוח כוכבית בהירה ומדהימה על רקע נשים אחרות. ובכן, או ללמוד להיות אהבה אלילה ופיתוי. אתה חייב להיות מצוינות מקצות השיער עד קצות אצבעות מסמר. אתה חייב להיות כל דבר מושלם:

  • מיומנות ונימוסים להציג את עצמם;
  • תסרוקת ומניקור;
  • נעליים ובגדים.
  • נניח שיש לך רגליים דקות, לשון חדה, מוח גמיש והם מסוגלים לשבור את הלב של כל אביר, אבל כדי לפתות את האיש - קשקשים ללא מראה מואר, אתה בקושי יכול להצליח. כפי שחשוב להם מאוד שהגברת לידו היתה בכל דבר טוב.

    מה אהבה cavars כמו?

    קשקשים זכר מעריץ תקשורת בנושאים שונים, אז אתה חייב להיות מפותח באופן מקיף erudite, להיות מסוגל לתמוך בשיחה על כל נושא. כדי לעשות זאת, לפחות קצת להבין:

  • בקולנוע;
  • באומנות;
  • בפסיכולוגיה;
  • במוזיקה.
  • בנוסף לאמור לעיל, עליך להיות בעל סבלנות רבה. שינוי תכופים של רגשות של קשקשים טיפות מצב מצב יכול להסיר אפילו את הגברת המאוזנת ביותר שיש טמפרמנט עמיד. לכן, להיות מוכן כי נבחר שלך מבלה במשך זמן רב מאוד מהסס, לוקח כל החלטה. הוא צריך לשקול הכל ביסודיות, לחשוב על, הדעה עשויה להשתנות בדיוק.

    יש לך את כל היתרונות? ואז ללכת לאתר שלנו "עיסוי", לפגוש, ואתה יכול לנסות לפתות באומץ גבר קשקשים!

    Просмотров: 367 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar