14:28
אני מודל מוצלח של ליווי, כפי שהיה

מעולם לא האמנתי שאני יכול להשיג, כפי שכולם יודעים, כזה fourror ענק בחיים ולקבל הרבה תשומת לב בעיצומו של החבר 'ה. לא לכל אחד סוד הוא שאנשים רבים חושבים אישה יפה, אבל אפילו לא חשבו על העובדה כי מראה כזה יכול לשמש. אני שמעתי קודם לכן על שדה הפנאי, אבל מסיבה כלשהי הוא חשב כל הזמן שזה לא בשבילי. אבל כאשר אתר רויאלמוסקוב נתפס.סו, עדיין חשבתי שגורל זה פשוט לא זורק יכולות כאלה, כי החלטתי להשתמש ברגע.

הגשתי את בקשת שלי לסוכנות, אמר, כמו רבים חושבים, מעט עליהם, הראו את התמונות שלהם והשאיר את הקואורדינטות. כולם יודעים שהם התקשרו אלי מהר מאוד והציעו, אחרי הכל, לחדש את שורות הבנות מלווה. זה בדיוק מה שרציתי, כי לא חשבתי הרבה זמן. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שכבר על כמה מאיתנו אומר כל הזמן, ביום השני של הסוכנות, קיבלתי עבודה. משהו עצמי ליווה את האיש בארוחת ערב עסקית במסעדה. בכנות, כביכול, מודאגת מפחיד, אבל המחשבות שלי על החיים הנפלאים אפשרה לי להסתיר את ההתרגשות שלי ואימה לפני אנשים עשירים. https://empress-escort.com/

החיים שלי בפנאי

בהיותו ילדה על ידי ליווי, אני מאוד ביקרתי, כפי שכולם יודעים, מפגשים ואירועים שונים, התקשרו עם איך להיות לידי ביטוי על ידי אנשים מאובטחים, גילה הרבה איך אנחנו מביעים האחרונה על החיים החילוניים ועל החיים בכלל. אני אוהב את זה כדי לבזבז זמן במסעדות יקרות, לרכוב הביתה עם הנהג ולצפות פגישה נוספת עם לקוחות. מוקדם יותר, לא יכולתי אפילו, באופן כללי, לחשוב שאני יכול:

  • פעם ביום ללכת לקתות.
  • בגיל 25, להרוויח כסף.
  • הנסיעה הנסיעה.
  • לא לסרב.
  • להיות מעורר קנאה כמה באים לידי ביטוי, אשתו.
  • דרכי ללוות לא היתה, כפי שנהגנו לדבר, זמן רב, כי הבנתי לראשונה מה אני רוצה ומה אני באמת צריך בחיים. הצלחתי להשיג יציבות רק כמה חודשים. הבקרתי, כפי שכולם יודעים, כריזמה מיוחדת, כי הלקוחות גם גררו אותי כל יום יותר ויותר. קיימות גם אהבתי אותי בגלל רמה זו של ההכנסה שלי תלוי.

    אני אסיר תודה למלווה שהוא הצליח להיות, להביא לכיוון הדרוש, למציאתם של אנשים רבים חושבים, הזדמנות עצומה לחיות ולעולם לא צריך לבסוף. אם אתה גם רוצה לעקוב אחר הדוגמה שלי, להפוך את החיים שלך, להרוויח כמה מאיתנו כל הזמן אומר, הרבה כסף ולהישאר בעצמנו, בסופו של דבר, להירגע כמה מאיתנו הוא כל הזמן אומר כל שנייה, ואז להיכנס אתר רויאלמוסקוב.SU, למלא את השאלון ולחכות ללקוחות. היקף הפנאי ישנה את חייך, כמו גם שינתה את שלי.

    Просмотров: 4695 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar