11:09
בואו נדבר על ליווי

לעתים קרובות בנות להיכנס לחברה ליווי סיכוי, בלי לדעת מהי הספציפיות של העבודה. הם יודעים שזה מפסיק לחיות מפוארים, לזכות חבורה של כסף, לקבל גברים עשירים מתנות יקרות לתלות אופנה. בנות נאיביות מאמינות כי ידע זה מספיק כדי לשנות את גורלם באופן דרמטי. אבל למעשה, לפני קבלת החלטה חשובה להפוך את חייך לקבלת מידע נוסף על המקצוע יוצא דופן של מודל ליווי.

מהם שירותי ליווי

מתרגמת את המילה "ליווי" פירושו ליווי, ולא כלל כי יש סוכנים בודדים, מנצח בנות לעבוד על הכביש, בסאונות ובדירות. הלקוח פקודות את שירותי ליווי מודל כאשר הוא זקוק לוויה כדי להיכנס לאור. או שהוא רוצה לבקר במסעדת ילדה יפה, ללכת למסיבה בדיסקוטיקה, לבלות את הערב בחברה נשית.

אנשי עסקים אינם ממהרים לעשות מערכת יחסים רצינית, ובני משפחה לא תמיד רוצים להופיע בחברה עם נשותיהם כאשר החברים שלהם לרוץ מודל מרהיב. לכן, תמיד יש לקוחות רבים סוכנויות ליווי המעוניינים מודלים storting.

אבל לא חושב שזה כל כך קל למצוא מתווך אשר יספק הזמנות לא מין. לעתים קרובות, הליווי הופך לצעיף שם זנות. ובנות שהסכימו לשתף פעולה עם סוכנות כזו נאלצות להיות זונות. המנהל מציע לשלם עיר אחרת, תורם לתכנון מסמכים בעבודה בחו"ל, להשכרה דירה. ובנות צריכות לעבוד על מתן שירותי מין כדי לשחזר את כל העלויות.

אם אתה מקווה להיות ארוחת בוקר אמיתית ולא מבולבל תחת כיסוי, בזהירות לבחור מתווך עם מי אתה תעבוד. הקפד להבהיר במהלך שיחות טלפון, האם השירותים שלך ישתתפו אם המודל הוא חלק מהארגון. חפש מידע על סוכנות הליווי הנבחרים על מברקים קגאל, שבהם Escalagoists מושגים, לשאול את שאלות המעסיק על מודל פורומים. נסו לבדוק את כל המידע על הסוכן המציע עבודה לפני שאתה מסכים.

אילו בנות עובדות בליווי

לכל אחד יש סיכוי לנסות את דגם הליווי שלך. אם אתה מעל גיל 18 ומתחת ל -35, תוכל להשלים שאלון באתר האינטרנט של סוכנות ליווי או להתקשר לטלפון שפורסם בשדה המשחקים המקוון, שבו מוצגים עבודה המודעות. קסטינינגים מוחזקים בסוכנויות רציניות, יש צורך לשלוח השלג כדי להעריך את המראה והפרמטרים של המילה.

לא חושב שרק בנות דקות ארוכות רגליים להיות דגנים ליווי. עבור ליווי, מודלים של סוגים שונים נדרשים. קריטריון הבחירה העיקרי הוא המראה הרגיל, חוסר קעקועים וצלקות במקומות חשובים. אם יש לך שיער צבוע בהיר ירוק, הפנים מעוטרים עם פירסינג, זה לא סביר להיות מוזמן לשתף פעולה עם סוכנות ליווי מוצק.

בנוסף למראה, המבקש מוערך על ידי היכולת לתקשר עם אנשים לא ידועים, עצמאיים. יהיו לך כמה שאלות שאתה צריך לתת תשובה מפורטת. הידע של שפות זרות הוא גם מוזמן, במיוחד אם אתה מחפש עבודה בחו"ל.

זכור כי שיתוף פעולה עם סוכנות ליווי רציני הוא לא כל כך קל. אם לאחר השיחה עם הטלפון של האדם, אתה מקבל מיד הצעה לבוא ולהתחיל לעבוד, עם הרבה הסתברות, אתה מתקשר עם סרסור, נותן בנות לזנות. לכן, הנתונים החיצוניים שלך הוא בהחלט לא חשוב, הדמות, היכולת לשמור על שיחה.

איך לעבוד כמו לפרוץ את עצמך

אתה לא צריך להסיק חוזה עם הסוכנות אם אתה רוצה להיות מודל ליווי. אבל להתחיל לעבוד טוב יותר בעיר גדולה שבה אתה יכול לקבל יותר הזמנות. זכור כי התחרות בין מפסיק הוא נהדר, ואתה צריך להזמין אותך.

בנות רבות מתחילות ללכת על הצדדים שלהם בתקווה שהם יקיפו אדם עשיר נותן חסות. באפשרותך לבצע דף פעיל ב- Instagram עם מספר רב של מנויים, שבו תתאר חיים זוהרים, לפחות בתחילתו ובדדיות חלקית.

התחל חברת ליווי עם מודעות על אתרי היכרויות מקוונים. להציע גברים לעשות עסק במסיבה, אבל עלות השירותים לידי ביטוי בשיחה פרטית. בתחילה, זה יהיה קשה לך למצוא לקוחות ללא מתווכים. גברים מוצקים בדרך כלל משתמשים בסוכנות כאשר הם זקוקים לתמיכה. אבל בהדרגה מתחיל לפתח את הבסיס של הלקוח, אתה רוכש לקוחות קבועים אשר יתקשר אליך בכל פעם שאתה צריך לוויה.

יותר עצמאי עבודה עצמאית - אתה לא צריך לתת את רוב ההכנסות מהמתווך. פחות - בשלב הראשוני, קשה הפעל כאשר תחרות גבוהה. בנוסף, ההשקעות הפיננסיות יצטרכו להתחיל לעבוד. יהיה עליך לצבור כסף כדי לזוז, לשכור דירה, לעדכן את הארון, פרסום.

כמה הם מודלים בליווי

הסיבה העיקרית מדוע בנות רוצה לעבוד ליווי - היכולת להיות פופולרי ולקבל הכנסה גבוהה. ואכן זה. אין עבודה תביא הרבה בנות כמו הרבה כסף כמו ליווי. יהיה לך הזדמנות להתחיל לנצח את היום הראשון עבור ההזמנה, כמה אנשים לא מקבלים עבור החודש. בתחילת הקריירה, דמי נלווה אמיתיים - 30-50 אלף. זה 2-3 שעות של תקשורת עם הלקוח. ואם אתה מגדיר מודל ליווי באירופה או באסיה, ההכנסה תהיה עוד יותר.

ההכנסות של מינים פופולריים מחושבות על ידי מיליונים. בנות בנוסף למתן שירותים ליווי האוליגרכים מרוויחים פרסום, רשתות חברתיות ועבודה לאירועים שונים.

האם יש חיים אישיים טיפסו

כמה נערות מפחדים לא להיות מסוגל ליצור משפחה, אם הנוער יהיה עוסק במלווה. למעשה, זה לא. ואם אתה מבין את האינקגרם של הפופולריות שהצליחו להצליח, זה היה צריך לשים לב כי הם להתחתן ילדים ללדת ילדים, לשנות את המקצוע כאשר הון מתחיל צבר.

וכמה נערות הופכות לנשות האוליגרכים שהזמינו פעם על שירותיהם. ואף על פי שאין סיפורים רבים, כל המלווים של כל השלבים האלה יש הזדמנות לקסם לקוח חזק שהחליט להמשיך את התקשורת, אשר יביא לנישואין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

Просмотров: 4380 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar