11:10
האם ניתן לעסוק במיידן האחורי?

המין האחורי הופך יותר ויותר פופולרי בשל התפשטות ז 'אנר פורנו בהתאמה. עבור חבר 'ה רבים, זה משהו כמו חלק מהתוכנית המינימלית, אשר צריך להיעשות במיטה אישה נינוחה נדהמת (וזה מגעיל).

התוכן של המאמר

1 אז אפשר לעשות בחורה לעסוק במין אחורי? 2 למה יחסי מין אחוריים יכולים להיות נעימים להתקן? 3 אילו סכנות צריך להיחשב 4 שאלות פופולריות ותשובות שלהם 5 מה לעשות, כך המין האחורי נעקר ונעים

ונשים מופיעות בנושאים טבעיים לחלוטין הקשורים לבריאותם. מאמר זה עונה על שאלות אלה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

אז זה אפשרי לעסוק במין אחורי?אני

תשובה לקונית: כן, באופן טבעי, אתה יכול, כמו לפחות איזה מין. רק צריך לקחת בחשבון כמה היבטים.

למה סקס אחורי יכול להיות נעים להתקן?2

הצעירים, הכל פשוט מאוד: כדי לשדל את פי הטבעת, על הקיר העליון של פי הטבעת, יש ערמונית. גירוי של חמוד מבחינה ארוטית ומוביל לאורגזמה.

אצל נשים, הכל קשה יותר. הנאה סקסית מן המין האחורי הם עשויים להיבדק מסיבות עוקבות:

גירוי של הדגדגן.

העובדה היא כי הדגדגן הוא לא רק את החלק החיצוני של זה, אשר ייתכן שיש לך ליטוף במהלך אוננות. זה רק ראש הדגדגן, ורוב איבר זה מכוסה הנרתיק ייצור. זה נקרא הרגליים של הדגדגן. ואת החלק הפנימי הזה של הדגדגן מעורר את החדירה האחורית.

אם אתה בר מזל בשבילך, וזה יהיה יפה - אתה יכול אפילו בהצטיינות, אבל, בכנות, בקושי: הדגדגן מחולק על ידי מחיצה שרירים המפריד את תחום האחורי והנרתיק, ולכן עדיף לעורר את הדגדגן שלך עם שלך אצבעות או צעצוע.

על פי הטבעת יש קצות עצבים רבים, כי זה יכול להיות אזור ארוגני. זה קורה כמו הגוף צריך לדעת מתי הגיע הזמן לך לשירותים, כי זה סיפק את האזור הזה עם מספר עצום של קצות עצב. אבל אנשים perverts ומצא אותם שימוש נוסף. אוליה. ובאזור זה יש הרבה כלי דם, וזה קרוב למערכת המינית, כי ליטוף פי הטבעת ומפשעה (מקום בין פי הטבעת לנרתיק) מעוררים עירור ומביא אורגזמה.

אילו סכנות יש לקחת בחשבון 3

הפסקות overpriced.

בד, בטנה המעבר עמיד בפנים, רזה יותר מרקמת הנרתיק. בנוסף, פי הטבעת אין חומר סיכה טבעי. מכאן, הסיכון הגבוה של הפערים נראה סביר כאשר פעילות גופנית עם מין אחורי, וממנה - הסיכון המוערך של זיהום חיידקי.

סיכון מיהר למחלה.

סקס אחורי הוא, למעשה, ליצור קשר עם 2 microflora: עיכול ומין. במילים אחרות, זיהומים מין באים בחשבון מיד, ועיכול. לכן, עם סקס אחורי, זה ביסודו של דבר מטפל באמצעי מניעת המכשול, אשר רבים לא עושים, כי "טוב, להיכנס בהריון באותו זמן, אתה לא יכול להיות מונע".

אגב, זה מיתוס. להיכנס להריון עם סקס אחורי על רמה תיאורטית יכול להיות.

כן, האפשרות היא נמוכה מאוד, אבל לא אפס, כי בהצטיינות יכול ללטף בנרתיק. לכן, עם סקס אחורי, זה בהחלט צריך קונדום.

טחורים.

אם יש לך טחורים, חיכוך ואז זעזועים במין האחורי תורמים להחרמנו. לא חדשות רעות היא שאם אין לך טחורים, אז את המין האחורי לא יגרום לזה, זה כמו מיתוס.

כמו העובדה שאם אנחנו עוסקים הרבה סקס אחורי, אז מאוחר יותר יהיה בריחת שתן. זה לא נכון. המין האחורי ישפיע על המעבר האחורי, מעצבן אותו, משפשף, אבל זה לא מספיק כדי להוביל לתוצאות עצובות כאלה.

ניקבוב של קולון.

פשוט לשים כאשר חור מתעורר בו. במקרה זה, יש התערבות כירורגית, זה מאוד לא בטוח, כי אם יש לך דימום חזק לאחר החדירה האחורית או מאוד כואב בטן - בשבילך אתה צריך לעשות.

את הפופולריות של שאלות ותשובות אליהם 4

זה כואב?

ובכן, אם אתה הולך להיות כמו כוכב פורנו זה מן רולר על "אתה לא מאמין שהיא דחף בעצמו ..." - אז כן, בשבילך זה כואב.

למרות הפופולריות של המין האחורי כרגע, הטבעת עדיין לא מיועדת למין. כי לפני שנהנה ממנו - אתה צריך לקבל קצת. עדיף להתחיל עם אוננות האחורי האחורי: בהתחלה עם האצבעות שלך (או טוב יותר עם האצבע שלך), מאוחר יותר צעצועי מין קטנים מאוחר יותר, מאוחר יותר להגדיל את הקוטר שלהם, ולאחר מכן לחוות את המין האחורי עם שותף חי.

אגב, הרגע העיקרי: צעצועי מין צריך להיות מיוחד, עבור פי הטבעת. יש להם מדים מעוקלים שלא יאפשרו להם ליפול בפנים, בעוד דילדו רגילים הם ישירים.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים, הם שואפים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. כזה להרוויח זה די די, אז כדי לספק את עצמם באופן מלא עם אובייקטים הדרושים.

אם אתה מעורב בניצול שלהם, אז בשבילך, אני מצטער, תצטרך ללכת לרופא ולהיות הגיבורה של הודעות על "כי הם שם שם".

יש לי דם אחרי המין האחורי! אני נורא. זה בסדר?

אולי שמעת את זה מול סקס אחורי, זה בהחלט צריך לשים את החוק. זה לא נכון. חוקן הוא באמת מנקה את הקטע פוסטרי, אבל עם אותו fourrior אתה יכול פשוט ללכת בקרוב לפני סקס ללכת לשירותים לשטוף, ההשפעה תהיה זהה.

זה איכשהו משפיע על הפונקציה העיקרית של פי הטבעת?

זה נורמלי, זה בשל הדרך שלך פיזיולוגיה מסודרת.B-3RD, הזין שלי החבר שלי יכול להיות מאובזר לחלוטין. כן, טם. כן, גם אם עשית את חוקן וקל.

מה לעשות, כך שהמין האחורי נעקר ונעים 5

זה צריך להיות מתוכנן מראש.

אם הצעיר שלך הוא רק כזה "UPS, החלקתי" - הבחור הזה הלך לכל האוזה, שיודע, ברצינות, זה התנהגות מגעילה מאוד. מין ההכנסות - לא התרגול המיני שיכול להיות מנוסה לא מאולתר וכמו ניסיון. כי אם מישהו שותפים בצמד רוצה לחוות אותו, אז בהתחלה יש צורך לדבר ולברר אם זה ככה, ואם כן - איך תכין.

חוֹקֶן.

כן, כמות קטנה של דם לצאת לאחר הראשון או אפילו הראשון שיטות אחוריות - זה נורמלי לחלוטין. הסיבה כבר הודיעה לעיל: מרקם צר של Anus סרטן ללא חומר סיכה. אבל אם דימום וכאב נמשך ולחזק, אז עדיף לפנות לרופא. חוקן הוא עצב נוסף ולא המניפולציה הנעימה ביותר עם הגוף שלך. אבל אם זה יותר נוח לך לדעת שיש בהחלט נקי - קדימה, באופן טבעי.

מסמרים.

המעבר האחורי היה מרופד בעור צר, וחלחל בצפיפות עם כלי הדם, כי זה בכלל לא קשה, לא קל להתייפח, אלא לפגוע בדם, וזה בתורו, הוא הגדלת הסיכון של התכווצויות. לכן, הידיים צריך להיות nonorn, חם עם ציפורניים קצוצות.

מְנִיעַת הֵרָיוֹן.

קוֹנדוֹם. התנאים המוקדמים מוסברים לעיל: הסיכון הגבוה ביותר להדביק כל תועבה וקטנים, אך עדיין הסיכון להיכנס להריון. זה גם ביסודו, כך כל מה שאתה נכנס לתוך עצמך היה ללא תחרות: שתי הידיים, ואת הצעצועים, וחבר השותף שלך.

פּוֹזָה.

מין, סקס, סקס, סקס ישראלי, סרטוני סקס, סרטי סקס, צפיה ישירה סקס, צפייה ישירה סקס. אתה כנראה צדדית בפורנו. אבל למעשה, זה לא מאוד גדול עבור סקס אחורי, כפי שהוא נותן הרבה מגע מישוש חזותי, ובמהלך לפחות הניסויים הראשונים עם חדירה אחורית מטבע הוא מאוד ביסודו.

לכן, עדיף להשתמש, למשל, "הרוכב" (הצעיר שוכב, אישה על ירכיו מלמעלה), כפי שהיא תיתן לך יותר שליטה על המצב, ואתה תדאג פחות; או "כפות" (אתה שוכב בצד, האיש הצעיר מאחורי ומחלחל לתוךך), כפי שהוא חם מאוד אינטימי, ואתה יכול להתאים את זווית החדירה, כך שזה היה נחמד. בנוסף יש כמעט שום פעילות גופנית, ואתה יכול להירגע להתמקד רגשות.

חוֹמֶר סִיכָּה!

הרבה חומרי סיכה. יותר גדול יותר טוב. אגב, בגלל זה עדיף להניח משהו לישון על סדין או להשתמש אחד כי הוא לא מצטער, כמו תחתונים אתה כנראה להיות מוכתם.

מטרה: פי הטבעת אינו מדגיש חומר סיכה אפילו בתהליך, גם אם אתה נרגש מאוד. לכן, ייתכנו חומרי סיכה להוסיף בתהליך אם אתה מרגיש יבש, או כי השקופית הפכה קשה.

אל תמהר.

הקדמה חייבת להיות. טוב יותר אם זה ארוך, כפי שהוא יעזור לך להתרגש - זה ביסודו - להירגע. ככל שאתה רגוע לך יותר בזמן שבו משהו יפיל משהו פי הטבעת שלך - יותר טוב. אתה יכול אפילו לעשות בהתחלה סוג נפוץ יותר של סקס, כך שניכם לסיים, ולאחר מכן ללכת לחדירה האחורית - אז אתה תהיה אפילו רגוע.

מעט על הציפיות.

1st. באופן נורמלי, אם האיש הצעיר שלך לא יכול להיכנס לך בהחלט, במיוחד אם לא תרגלת את אוננות אחורית מטרה. אתה תהיה מוגבל לחלוטין באצבעות שלך צעצועים, העיקר הוא ליהנות, ולא את ההישג של כל המטרות הספציפיות.

2, עבור הכשרון של האורגזמה, סביר להניח, יהיה צורך לגירוי נוסף של הדגדגן לאצבעות או צעצוע.עם החדירה האחורית, רצון ללכת לשירותים מופיע. זה נורמלי ומתרחש עקב לחץ על בלוטות האחורי. אבל באופן כללי אין סיכונים.

זה בסדר. פי הטבעת - עדיין, ולא נרתיק 2. זה בדיוק מה שאתה צריך לבוא לקבל, אם אתה רוצה לעסוק במין אחורי.

עדכון קונדומים.

אם החדירה האחורית היא לא המנה היחידה בתפריט עד העצם היום הזה, אז קונדומים בהחלט חייבים להשתנות, כפי שהם מטושטשים משהו חיידקים מהנרתיק / הפה / פי טבעת והוא יכול להעביר חיידקים אלה למקום אחר. אתה לא רוצה חיידקים העיכול שלך להיות בנרתיק שלך.

אז Makar, את האחורי- inget מין בנות יכול להיות מלא עוסקת, וזה יכול אפילו להיות מהנה אם אתה מחשיב סכנה להתכונן לו במודע. הון עתק!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

עמידות סובייטית וחסרונות של מידע זרקו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא משהו היום, מביש, זה מה להעביר. רק לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין להם דבר ביחד עם זנות.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

אתה יכול גם לעסוק במין אחורי, ואפילו הכרחי. זהו תרגול אינטימי מיוחד שיכול לספק הרבה הנאה. באזור פי הטבעת יש קרן של קצות עצבים שגירוי יכול אפילו להביא לאורגזמה. הדבר העיקרי הוא לציית לכללים העיקריים של המין האחורי לא מאמין כל מה שהוכח ב פורנווליסטים. כמו כן, אתה לא יכול ללכת מן העבר האחורי למין הנרתיק מבלי לשנות את הקונדום - זה כרוך עם מגוון שלם של בעיות עבור הנערה. ואתה לא צריך להתחיל ללכת מתנועות חדות וחדירה עמוקה ביותר: הזן חבר ב- Anus באופן שווה, משלמים מספיק זמן prelude וגירוי של sphincter השותף.

Просмотров: 329 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar