00:49
לבסוף לעשות סקס טוב יותר לעתים קרובות יותר? 6 מחשבות חיוניות

"אין גבול למצוינות" - הביטוי מתאים כל תחומי החיים, כולל מין.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור Escourtress, כי זה ידגיש את המעמד ויאסוף חברה נעימה.

עם זאת, ראוי להזכיר כי חנות המין היא דרך מצוינת, בסופו של דבר, וריאציה של חיי מין, לקבל רגשות חדשים ולגלות את השותף שלך אפילו טוב יותר. אין צורך להתחיל להכיר את Strapon או 30 סנטימטר דילדו, אתה יכול לבחור איך כולם אומללים, מבושל (או אפילו מלוחים) חומר סיכה עבור עיסוי אינטימי, תלבושות מיניות עבור כמה מתבטאים, משחק או קטן, כפי שאנו משמשים לקריאה. ראוי לציין כי מחשבה טובה יהיה לתת את התחתונה שלו תחתונים יפה או חנות סקס. וזה אפילו לא הכרחי לברזל כי, ובמקרה של הנערה - רכישת סיכה יעזור לספק אדם עם תענוג בעת שימוש בטכנאי ידני.

1 חנות סקס בכל רחבי הראש 2 הדרכות ו webinars 3 סטריאוטיפים להרוס דברים 4 אמצעי מניעה איכותי 5 LEDA כמו אזורים ארוגניים 6 אוהב את עצמך ואת הגוף שלך

חנות סקס בכל רחבי הראש

חלק אינטימי של יחסי משפחה נראה שזה אחד המרכיבים הבסיסיים, כפי שאנו מאוחדים, בריאים בריאים. גליל לשפר כל הזמן רגעים של קרבה אינטימית לענות על השאלה "איך לעשות סקס טוב יותר?"- זה מה מה צריך לחפש לא משנה איזה זוג. 20 1 המאה עשירה ב "סטייה" ו דרכים לשנות את חיי המשפחה, אז כולם, זה יהיה, ימצא משהו לעצמו.פריטים תוכן צריך להתבצע כדי להכיר את זה סוג של חנויות, במיוחד משלך, כפי שכולם יודעים, זוג בבית במשך יותר מ 5 שנים, ולא יותר, כמו הרבה מאיתנו קורא בעקביות, טיפס, מאשר קונדום, עשית לא להחזיק זאת.

צעצועי מין 1 מתוארכים 20 6 אלפי שנים אל נ '.-., כבר אז אנשים באו עם קווי הדמיון של מכשירים מודרניים: NPHITE טבעות עבור חבר, אבן phalluses ודילדו משופרת מושלמת תחום האהבה. ואתה עדיין נבוך להיכנס לחנות המין ולבקש gromme סקס אחורי, ברצינות?

הדרכות E Webinars2

בעידן של טכנולוגיה קל להשיג חומרים חינוכיים חדשים, גם בלי לעזוב את הבית. אף אחד לא סודי כי מרכזים רבים, כפי שכולם יודעים, חינוך מין מתבצע לא רק זול סמינרים פתוחים, טוב, ייעוץ מקוון ושיעורים.

רוב, שוטר מבלי הם מקובצים מימין נכון נכון: "פילגש בלהיטות", "Lingamo טכניקות עיסוק", "ליטס אוראלי", "איך לנסות את המיניות שלך", "צעצועי מין", "איך לעשות סקס טוב יותר "ו T.ד '. השמות הם נמונים עבור עצמם בעצמם, האפשרויות ותשומת לב שנרכשו בבית הספר של סקס בהחלט יהיה שימושי בפועל יהיה רק ​​מוערך על ידי השותף.

גברים יכולים רק ללמוד טכניקות cunniling ונראה ללמוד יותר על הגברות במין, ועל גבירותיי, בהתאמה, זמינים כמו הרבה של ייעוץ, טכניקות שונות של מציצה ועיסוי חבר. הטוב ביותר, כי, לשים את זה בעדינות, הוא מסוגל לעשות אדים תוצרת בית - ברור כי סקס, כמו לפחות איזה מיומנות, אתה יכול וללמד ללמוד!

הגיע הזמן להרגיש את היתרון שלך גדול יותר על סבתא שלנו, אשר לא היו במרכזי הכשרה כאלה. אין ספק, ראוי להזכיר כי הביטוי "לפני היה טוב יותר" בהחלט לא חל על החינוך המיני. דירות דיסקרטיות

סטריאוטיפים, לשים את זה בעדינות, להרוס עסקים 3

חשיבה סטריאוטיפית, כולל במונחים של מין, מביא כמות עצומה של אי נוחות. צעירים מדוכאים את רגשותיהם, כי "אני גבר - אני צריך להתאפק", והבנות הן מבולבלות גם על ידי חוסר הניסיון שלהם, מנסה להראות לשליטה שלהם, שיש, איך כולם נמס, כל שתי החוויות המיניות. מן הסטריאוטיפים נראה להיפטר, במין זה לא מקום.

מיידן יכול לאהוב גם סקס קשה ועדין, וכמה אנשים, בסופו של דבר, מרגש את נשיקות הרגליים או הרומן. יותר, כפי שכולם יודעים, כי הצעיר יהיה כמו עיסוי הערמונית (זהו אזור של אדם טוב מאוד, אנלוגיה של נקודת הנשים G). יש לומר כדי לדון עם שותף כל העדפות מיוחדות במין ונראה לנסות באופן מתון לקבל אותם, ולא, בסופו של דבר, לחשוב, כמו שמרנית בת 60.

אמצעי מניעה באיכות גבוהה

פסיכולוגיה במהלך יחסי מין כדי לדבר לוקח מקום ראשון. איומים על התרחשות ההריון או העברת מחלה מין עושה כמעט כל האנשים, באופן כללי, להשתמש קונדומים.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא רק נקודות יסודיות בעבודה.

היעדרותם או אי-רצון, לשים את זה בעדינות, לבלות זמן על "הגנה" יכול להיות מכשול פסיכולוגי אכזרי, בהתחלה עבור הגברת. לכוון את העובדה כי לא לספור קונדומים יש מגוון רחב של אמצעי מניעה, מתן, כמו שאנו מתייעצים בארה"ב, את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה וצורה נוחה יותר באמצעות.

כדורים intrauterine (הורמונלי או מכני), תיקונים, גלולות למניעת הריון, שתלים הורמונליים או זריקות יכול, באופן כללי, לשפר את מגע מיני. באמצעות אחת השיטות לעיל של אמצעי מניעה, אתה יכול לשכוח חרדה צריך שזה נראה כי הפרה Idyll ו יחס טוב למען משיכה, כפי שאנו מביעים, מזלג "מסטיק". ראשי לשמור בראש שלי כי הבחירה של אמצעי מניעה היא במקרה של גרוזני, רק גינקולוג יכול לעשות את זה.

אזור אזור ארוגני

כמעט כולם יודעים את הדרך העיקרית, כפי שאנו מבטאים, מקומות ארוגניים על גופו של אדם: צוואר, מקשרים, פני השטח הפנימי של הירכיים, הרסן, הערמונית ועל הגוף הנשי: צוואר, מקשרים, חזה, פני השטח הפנימי של הירכיים, הדגדגן, אזור פי הטבעת. בהחלט, ראוי להזכיר כי רק את "הבעלים" של הגוף ברור רק "מאסטר" של הגוף, וזה לא הזמן.

המחקר של הגוף שלך או גוף השותף שלך, זה יעזור למצוא, כפי שכולם ברורים, מנופים מחייב של מעשים שיכולים להביא עוד תענוג. מחקר איטי של הגוף של שותף עם מחקר התגובה שלו ודיון בקרוב יוביל את תגליות של האזורים החדשים ביותר. הכל כבר זמן רב היה ידוע כי זה אפשרי, בכלל, ללמוד את הגוף שלך, החל UGRA וסיום עם איברי המין. הכל כבר זמן רב ידוע כי טוב יותר לאדם יש גוף משלה, את השותף שלו מהר שלו יש את אותן הזדמנויות.

אוהב את עצמך ואת הגוף שלך6

שיפור סקס יכול להיות פעולה ברורה מאוד - הרזיה (לא אוקטור את הצורה האחרת של אהבה בעצמך). ולא אדם רואה במראה תמונה לא נעימה, בכלל לא מרגש לא אטרקטיבי, אז צ 'אן, השותף רואה על אותו הדבר. כולם ברורים כי סקס יהיה טוב יותר מאשר לומר מאשר האיש עצמו, בסופו של דבר, רואה את עצמו מינית ובטוחה, אמון הוא ישיר התוצאה של גוף יפה ודק, שעושה תענוג לא רק שותף, טוב, וכפי שכולם מובנים, האדם עצמו.

לאחר שניסו לפחות מחצית של pt מכל מוצע, אין זה סביר כי השאלה איך לעשות סקס טוב יותר. כל השיטות הן מושלמות בכושר, ולכן, ייתן פירות. כולם ברורים כי, אבל מהירות של שיפור יחסי מין יהיה, בסופו של דבר, תלויים רק על הרצון של שני השותפים. יש לציין כי זה עשוי להיות מרגש יותר?

Просмотров: 139 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar