11:05
למה סקס נעלם לבסוף?

היתה לך תשוקה כזאת! אתה לא יכול להתנתק זה מזה! מה קרה כרגע?

זה לקח את התפקיד של ארבעה 389 בנים ו 6,669 גבירותיי בגילאי שש עד 70 שנים. תוצאות המחקר הן סקרנות למדי - רק 15% מהגברים הנסקרים וכ -34% מהנשאלים דיווחו על היעדר ריבית במין.החוקרים מצאו כי חוסר עניין היה קשור לגיל, גם בריאות נפשית וגופנית של שני המינים. בנוסף, חוסר העניין במין היה נפוץ בקרב צעירים וגברות שהתנגשו עם איך אנשים היו רגילים להביע, כפייה מינית ו- Stis (זיהומים המועברים מינית).

מין, סקס, סקס! 2 רוצח ליבידו בשם רוטין

סקס, סקס, סקס!אני

אנחנו תוהים איך אנשים אחרים עוסקים. ראוי לציין את מה שאנו חווים כאשר אנו מגלים כי השותף הוא משהו חסר במיטה. סקס נמכר היטב כל הזמן נבדק - זו עובדה.

בכתובת הדבש הבריטית BMJ פתוח, תוצאות המחקר שנערכו עם אלפיים 10 אלפיים שנים הוחזקו.תוכן מאמרים בואו נראה את האמת ולהכיר כי סקס חשוב מאוד עבור רוב האנשים. אנחנו קסום מסתכלים יפה וקרובי משפחה למציאות של זירת סקס בקולנוע. אנו מנסים תנוחות חדשות.

היו גם אותם גברים וגברות שלא הרגישו בקשר למין עם השותפים שלהם במהלך יחסי מין, באופן עקרוני, היה קשה לקרוא את המין או לפנות לעבר עם חנית אינטימית. כולם ברורים שזה לא מפתיע. דירות דיסקרטיות בקריות

קצת מאוחר יותר, החוקרים עשו עוד גילוי - התברר כי רוב הנושאים שדיווחו על אובדן עניין במין, באותה עת היו איך אנשים היו רגילים להביע יחסים ארוכי טווח.

רוצח ליבידו בשם Rutin2

פותח טוסט, אבל כמעט לא מזעזע מישהו.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה נחמד יותר לבחור Escourttitrice, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה יפה.

כן, הרגשות הסוערים שאתה נתקל בתחילת היחסים - זה נהדר. אבל באלה כלשהי התשוקה גם שוכך, וזה נורמלי. האם ניתן לשמור את הניצוץ במערכת יחסים ארוכה? פחית. כולם יודעים שזוגות אחרים יכולים, אז אתה יכול ואתה.

"זוגות רבים, בסופו של דבר, מתמודדים עם העובדה כי חיי המין שלהם מומרת לשגרה משעממת", מאשרת מטפלת מין דוד לבוש. ללקוחותיו, הוא ממליץ כי סביר יותר להסדיר אחד לשני לנער - נסה תנוחות חדשות, קיום יחסי מין כיצד אנו מביעים, מקומות בולטים.

והפסיכולוג ראמאן דרוברוורולה רק מייעץ לזוגות, ביחס אליו נעלמו ניצוץ, לגלות את כל החיסות של סקס מהיר. "סקס לא צריך להיות ארוך, עם נרות ו prelude," היא מסבירה. אנחנו הראשונים הראשונים לנשק יחד ליום - ליטופים תמימים כאלה עשויים להימשך בצורה חלקה למין.

אבל זה במקום סקס מהיר - זה השגרה שלך? במקרה זה, זה גם שווה ללכת דרך אחרת להקצות את לוח הזמנים שהורדת שלך עבור תאריכים.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsa רק רואה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של המיקום.

לא עבור כל אחד אינו סודי כי עם דיונים ארוכים בסביבה יציבה ועיסוי שמן חושני.

עניין במין נעלם ברגע אחד? רמני מייעץ לדבר בכנות עם בן זוג. ופשוט להקשיב לעצמך - אתה לא ממש לוקח? אולי הכל מתח קבוע, וככל שאנו מתייעצים בארה"ב, זכה לרדום?

במקום לא כלום לעיל יעבוד, Durvasula מייעץ לפנות פסיכותרפיסט עובד עם זוגות. הוא יעזור לגלות מה הבעיה יציע דרכים לפתור אותו.

Просмотров: 147 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar