05:07
מה גברים פשוט לשים לב לפגישה הראשונה?

כיצד להעריך נציגי גברים של ז'אנר נמוך? כמעט כל הנשים מחזיקות את הראש בנושא זה, מנסה להשיג, לבין תנועה איטית או רוח, לשים אותו מעט, כדי ליצור תעריפים. נראה כי התשובה יכולה באופן כללי, התשובה יכולה להיות מסוגלת לדבר על כמה furgers כדי לאהוב הצדה, כי אנחנו כל הזמן מדברים על החבר 'ה המשפיעים ביותר. באופן טבעי, לא משנה איך יש מצגת, אבל פסיכולוגים כבר זמן רב לומד שאלה זו ומוכנים להקצות כמה נקודות עיקריות.

הגדרת מבטאות

הזיכרון הגלובלי של הגברת מתפתחת על חשבון קריטריונים אטרקטיביים מסוימים. זה אפשרי כי קשה למצוא, כמה טעם הוא במיוחד לשים אותו מעט, יש נציג אחר כאילו סקס חזק. אין שום פתק של המאפיינים שהגברים משמשים רק את תשומת לבם למועד הראשון, כי רובנו השתמשו לומר כי לכל אחד יש ערך משלו. אבל השולחן הציבורי, סוף סוף, יכול לעזור לנערה להיראות אטרקטיבי תואמים את ההעדפות של רוב הגברים.

הפנים הם אינדיקטור לערעורים. יש הרבה אחרים שאומרים כי תנועה איטית לא משנה. אבל הזיכרון הראשון שכל אדם מקבל ספציפי מן הפנים של היריב. בעוד הגברת, כפי שהיא היתה, להתקרב לגבר במהלך הפגישה הראשונה, הצעיר יהיה גם להעריך באופן מלא את המראה המלא. בהתחלה, תשומת הלב יהיה מחובר לדמות, יתר על כן, המוקד יהיה לשים על איך רובנו משמשים איות, כמה חלקים של הגוף יהיה להציב בקפידה, לשים את זה עם רכות, הפנים והעיניים הם נחשב. נערות ליווי בהרצליה

האיש אינו, בסופו של דבר, יראה עגילים אלגנטיים או סיכת ראש של תאגיד בשערו, הוא יחגוג את מצבו הכללי של תסרוקות ופתיחתו של גיחוך. קוסמטיקה - זה מתיחה אילו נציגים של הרצפה החזקה הם רע. למעשה, כל צעיר סוף סוף סבור כי בדרך זו, הגברת רוצה להסתיר חסרון מסוים ברור על פניו. כי בדרך שבה היינו מדברים, הפגישה הראשונה עדיפה לבחור את mekap הטבעי של הפנים.

בגדים - רק מחקר של המחקר החיצוני, הצעיר ישלח תשומת לב מיוחדת לצבע וסגנון. באופן טבעי, הוא אופנתי, אז הסגנון שלך יהיה מוערך הראשון. עדיף לדחות, כמו כולם, מוכחים דברים ובגדים עם כתמים בלתי מובנים, יש צורך להיראות מסודר וטהור. תארו לעצמכם עובדה כי זה שווה תשומת לב מיוחדת לבסוף לשלוח את האזור לצוואר. החזה במשך זמן רב, בסופו של דבר, מעריץ נציגים, כפי שאנו מביעים מין חזק עם הקסם שלהם. ייתכן כי החיתוך על הבגדים הוא, כמו אנשים רבים לחשוב, הם מתונים, אם לא את הנקבה, להתגלגל גברת וולגרית.

קול וצוחק - גברים לא יכולים להסביר בבירור למה הם סוף סוף לשים לב רגעים אלה. אבל כל הנציגים, כפי שהיינו מדברים, של הז'אנר החלש, באופן כללי, ציד, כך שהלוויה יש להחזיק, כי אנשים משמשים להביע היטב, עם קול משיי וריה היטב היטב. איך לצחוק יפה? שאלה זו היא סוף סוף שאל למדי לעתים קרובות (כ 1000 בקשות בכל חודש). לא משנה מה צחוק מוזר, אבל יפה יפה - זה מתנה טבעית, אדם יכול רק לערוך את הלובן של השיניים ולנשוך. לעתים קרובות מאוד, גברים נופלים באהבה במיוחד בקול בן שיח, במיוחד, כמו כולם יודעים, לתקשורת ארוכה בטלפון עם אדם לא ידוע יכול לסיים את החתונה.

כאשר כישלון זורחת בתאריך?

מעת לעת, רגעים קטנים יכולים לדחוף את הבחור מחוץ לחבורה יפה וחכמה. עבור לתאריך בהחלט:

  • נתן. כולם יודעים מה הוא אופציונלי לבצע הרחבות מסמר ערך. יפה, זה פשוט יעשה איך אנחנו רגילים לדבר, טופס נטו לשים אותו מעט, להיפטר עור עודף בוץ.
  • ריח הפה הוא לוויין מגעיל של כמעט כל המחלות. יש צורך להדגיש מה ממתקים או ריסוס מרענן.
  • התיק לא חייב להיות איך להתבטא, נמשך - כמעט כל הגברים לשים לב אליו.
  • נעלי מכירה - תערוכת התערוכה.
  • Nagrance - לנסות להתנהג באופן טבעי לא לצחוק קשה, למשוך את תשומת הלב של האנשים שמסביב.
  • תצפית על כללים אלה, אתה יכול לעשות את הזיכרון הנכון בתאריך הראשון. זה יהיה רע אם לא הבחין כי גברים אוהבים להם, לפעמים הם לא מספיק, כמה מוסדות סיימת ואת הערכת הקוציה היה בבית הספר. כולם יודעים שאתה יכול פשוט להיות כאילו אנחנו מדברים כל הזמן, יפה וארטשה, לשים את זה מעט, לצחוק על בדיחות של בן שיח, לכבוש את לבו.

    Просмотров: 765 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar