14:29
מי אוהב סקס יותר גברים או נשים?

אטרקציה מינית - אינסטינקט חזק הניח על ידי הטבע להמשיך את סוג. אנשים להשתמש בו באופן קבוע גם ליהנות. הורמונים אחראים לאטרקציה מינית: טסטוסטרון, אסטרוגן ופרוגסטרון. הם נמצאים בגוף של שני המינים. זה רק גברים, רמת הטסטוסטרון גבוהה יותר, אז הוא האמין שהם חושבים על סקס לעתים קרובות יותר, ובהתאם הם רוצים את זה יותר.

התוכן של המאמר

1 מחקר על סקס 2 מה מומחים חושבים על זה 3 מי אוהב סקס יותר - גברים או נשים?

מחקר על Sexi

צפייה בפרימטים, מדענים במשך זמן רב האמינו כי הזכרים לאלץ נקבות עבור הזדווגות. אבל עם הזמן, הם מצאו כי הם לא נמנעים לעסוק בתהליך זה, ולעתים קרובות הם עצמם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אנשים מתרחשים כמעט אותו דבר. סקס אוהב הן נציגי זכר ונקבה. זה אפילו אפילו ב 21. אנשים רבים יש השקפות שמרניות על היחסים. אם אדם פתוח מציע קרבה אינטימית, זה נקרא "waysizer", "סוס".

מה לומר, את הביטוי "Maniac סקסי" נתפסת כמחמאה הטובה ביותר. ואם אישה עושה אותו דבר, אז הסביבה היא חוות דעת על אחריות חברתית נמוכה.

גברים מתפארות לעתים קרובות יותר עם הניצחונות המיניים שלהם, והנשים מתנגדות, נסו להזריק רשימה של שותפים. ולא נפלא, עם סקס, מאות שנים רבות נלחמו מי הוא יכול: הכנסייה היתה תלויה בכל דרך, הקומוניסטים קראו לו חוסר מוסריות.

חוכמה עממית אומרת כי גברים חושבים על סקס כל 7 שניות. לחשב את זה כמעט בלתי אפשרי. כל המחקר בנושא המין מתבצע בצורה של סקרים. לעתים קרובות אנשים כותבים בכל מה שהם עושים ומה אתה באמת חושב. Executive כל הנקודות מעל "אני" ניסו חוקרים של אוניברסיטת אוהיו (ארה"ב) בראשות ד"ר טרי פישר.

סטודנטים של אחד המוסדות החינוכיים חילקו דלפקים ידניים. הם היו צריכים ללחוץ עליהם כשהם יחשבו על סקס. המחקר הראה כי גברים מחשבות קלילות להשתתף בערך 19 פעמים ביום, ונשים - 10. אבל גם על מזון. חצי חזק חושב הרבה יותר. כן, וכיצד לא לחשוב על סקס, אם אתה צריך לשקול את מספר הפעמים כאשר אתה חושב על זה.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, ואילו המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה במקרה, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

לכן, חוכמה עממית, וכל העבודה של המחקר יכול להיות נחקרו באומץ.

מדענים ומדענים מקומיים עבדו גם עם הנושא הזה. הם מאמינים כי הגברים שלנו על שמחה בשרית חושבים הרבה פחות לעתים קרובות - רק פעם ביום. אחרי הכל, לחיצה על בעיות, אי אפשר לחשוב על סקס.

כמובן, אם גבר רואה אישה מרהיבה, המחשבה שלו מבקרת בו: "אני תוהה, ובמיטה היא אותו דבר מגניב?-. אבל מהמחשבה למקרה - תהום שלמה. אשר לעתים קרובות לא מנסה אפילו להתגבר.

מה מומחים חושבים על זה

לפסיכולוגים יש דעה משלהם על זה. סקס הוא לא סיפוק פשוט של הצרכים, אתה צריך גם לקחת בחשבון את טמפרמנט, חינוך, יחס אנושי כלפי יחסי מין, ללא קשר למין.

אז כן לא כך

סקס באותו אופן גם גברים ונשים. ההבדל היחיד הוא שהגברים, עם הצטברות הזרע, מרגישים מין משופרת.

כן, טסטוסטרון, רמת אשר עולה בבוקר, גם נותן אותות. הם מאוד קשה להתעלם. גברים עוברים לחיפוש השלב הפעיל של שותף עבור "הסרת המתח".

אצל נשים, למצב הרגשי יש השפעה עצומה. תשוקה מינית תלויה גם ברקע ההורמונלי, אשר משתנה לאורך כל החודש. נשים מתוכנתות כדי למצוא שותף קרוב מבחינה רגשית.

נשים לא לסבול, אבל תהנה

חיבור מיני - חלק חשוב של היחסים בין שני שותפים. אף אחד לא יסרב לקבל הנאה. סקס הוא לא רק ביטוי של אהבה, יש לה פונקציות שונות:

הנאה; תִקשׁוֹרֶת; אישור עצמי; בִּלבּוּל; רומנטיקה.

רבים בדיוק הוא קבוע על ידי פיוס לאחר המריבה. חוסר המין משפיע לרעה על ההערכה העצמית של שני המינים, לא משנה כמה מוצלח בתחומים אחרים.

אישה מרוצה - אישה בריאה

מין משפיע לא רק על מצב רגשי. עבור נשים, מין מלא עם גבר, מסתיים באורגזמה - מניעת הטוב ביותר של מחלות גינקולוגיות ואונקולוגיות. גינקולוגים בקבלת הפנים על סדירות חיי המין אינם מתבקשים למען עניין.

גברים הם גם שימושיים כדי לזרוק נטל נוסף במועד ולא לצבור toxins. בנושא זה, סקס טוב הוא מועיל הדדית לשני הצדדים.

שנים סקס הוא לא מכשול

הסטטיסטיקה מראה כי נשים וגברים בגילאי 25 עד 35 הם חיי מין פעילים יותר. אבל אפילו הקטרים ​​הישנים לצלול בחוסר זהירות למנהרות כהות, בעוד שהם מרושעים לחלוטין. לכן, לא להתמקד בגיל, לחשוב רק על תחושות נעימות.

מי אוהב סקס יותר - גברים או נשים?3

"נשים אוהבות לבבות ונשמות, גברים - נפש וגוף" - אומר כל אותה חוכמה עממית. האדם הוא מגע פיזי מספיק, כך שהכול קרה. נשים הן סלקטיביות יותר. הם מחכים לטביעה של הלב, פרפרים בבטן ואנומליות אחרות, מנקודת המבט של הרפואה.

יחידות מדידה של אהבה למין טרם אושרו, אז אתה צריך לחשב את כל ochami אנחות. אז, גברים אורגזמה שיא ונמשך רק 6-9 שניות. אצל נשים, הכל מסודר אחרת, וגלים אקסטזי חם פורחים סביב הגוף בממוצע חצי דקה.

כל האנשים מבקשים ליהנות ולהימנע מכאב. הטבע דאג לכך שתהליך המשך מהסוג היה נעים ככל האפשר. אז גברים למשוך לנשים (ולהפך) כמו מגנט. לא רק חמוד חמוד, אבל לעשות סקס מלא באיכות גבוהה.

אורגזמה - תרופה מוזרה שגורמת לתלות מסוימת. אני רוצה לקיים יחסי מין שוב ושוב. התנוחות הרגילות שהיא הופכת לא מספיק, שותפים מתחילים להראות פנטזיה. ההנאה היא לא רק חיכוך של שני גופים, אבל תיאטרון שלם שבו יש רק 2 שחקנים. הגמר של כל פעולה זו תלוי במשחק שלהם.

זה רק גבר לזרוע זרע קל יותר מאשר לסבול ולגדול את הצאצאים. לכן, נציגי המין הנאה מסכים באופן אינטואיטיבי על סקס ספונטני ללא התחייבות עם זרים.

אבל למדנו זמן רב איך לרמות את הטבע ולהשתמש במניעת הריון.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל קלים אם אתה אשה מענגת מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי לקבל מ 6600 $.

עם הפעלה מינית קשה יותר, אי אפשר להצית אותו או להחליף את הצפייה בסרט או לישון. כן, ואתה לא צריך לעשות! סקס הוא צורך טבעי לספק בזמן כדי להרגיש בנוח. לאהוב אנשים, זה גם רגשית, אפילו כנה, הנאה.

לא משנה כמה התווכח על מי אוהב יותר מין - גברים או נשים, כל אדם הוא אדם. אהבה למין לא תלויה במין, אבל תלוי איזה סקס יש לך עם מי.

Просмотров: 6474 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar