20:49
מתוק pattop סופר סוכריות על סוכריות או כללי מין אוראלי

סקס אוראלי זה חדל זמן רב להיות משהו אסור או מלוכלך. במובנים רבים, בזכות זה, אתה צריך להגיד את המכים העתיקים על סקס, sexopsychology מודרני. זֶה צפה בלאצה מראה שותף אמון ללא הגבלה מאשר רק עוד יותר מחזקת יחסים. אבל, למרבה הצער, עוד מספר רב של אנשים שוללים את עצמם תענוג כזה לגינות דמיונית. יתר על כן, מסרבים להיות נאהבים לספק שמחה כזו על בסיס של אותם שיקולים. פחדים ומיותרים מוּסָרִיוּת! הגיע הזמן לדעת מה לעשות מה, ולתת לאדם שלך סקס אוראלי!

התוכן של המאמר

1 "תמיד וכל מקום פאר נצחית מים!- 2 עדינות ורכות 3 טכניקה כללית 4 פסיכולוגיה

"תמיד וכל מקום פאר נצחית מים!"171___187

הכלל הראשון, והכי חשוב, זה היגיינה. למעשה, זהו אחד מאותם רגעים, אי עמידה שבהם, המסוגלת ארוכה, אם לא לנצח, לנצח את הרצון לארגן "מחייב למחצה". במקרה קיצוני: מגבונים רטובים עבור היגיינה אינטימית. אבל הם קצת יעילים. לכן, אם אין גישה מספיק כמות המים עדיפה להימנע.

עוד אחד, השאלה הנוכחית, זה "גילוח או לא גילוח". באופן כללי, כמובן, צועקים בנושא "שיער" מתוחים במקצת. כן, אם השיער גדל שם, אז הם נחוצים למשהו. הפונקציה שלהם היא פשוטה: הגנה מפני הסביבה החיצונית ועפר. אבל, פעמים המערה כבר מזמן על לטוס, ועם אותם "שבת - יום אמבטיה". עכשיו אתה יכול לשטוף את איברי המין, אם כי 100 פעמים ביום. לפיכך, נשיקות עור חלק הוא הרבה יותר נעים מאשר למשוך את השערות מפיו. וזה הרגישויות הנוראות. בנוסף, השיער באופן מושלם לספוג ריחות, ואם, אתה עדיין יכול לשטוף זין מתחת לעגור, אז "צמר" יישאר טעם מקצועי ריחני. למעשה, זוהי אחת הסיבות להפוך תספורת אינטימית לגברים, או פשוט לגלח. וכן, כן, גירוד עצרנו רק בהתחלה, אז הכל בסדר, העניין הוא הרגל.

עדינות ורכות

פסקה זו אפשרית לחשוף בשני משפטים. אבל בשביל אלה שבטנק, קצת יותר.

סקס אוראלי כיוון עדין מאוד. יש צורך להתבונן בזהירות מיוחדת מַעֲדָן. אבל, ללא קנאות.

עמידות סובייטית ו פגמים מידע זרוע מסקנה שגויה כי ליווי - כל זה משהו שערורייתי, זה מה להיות שותק. עכשיו לקרוא יחידות כדי לקבל את המידע כי ליווי שירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אחרת, כל הפעולה תהפוך "שיר ערש".

כולם נמצאים כאן פשוט: אינטנסיביות ומשרעת על המצפון של החיבה המקבלת. בלי זה כיוונים, שותף פעיל קצת, מה יכול לעשות. כל כך רגשות נוספים, טיפים נוספים, יותר שבחים. משוב כזה מתברר גם.

עכשיו על מאוד מעניין: זקן, שפם ושיניים. זהו חוף אמיתי של מין אוראלי.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע העבירו מסקנה לא מדויקת כי למעשה ליווי הוא משהו, עם חרפה, זה יהיה שותק על עובדה זו. עם זאת, מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

Shchetina על ידי Clotor ושיניים על ראש חבר, אין יותר גרוע מאשר jambs אחרים. לא, יש Unicumes שאוהבים את זה, אבל רובם עדיין נגד " סנדוויץ '"ו" מפצח האגוזים בעבודה ". אף אחד לא כוחות לגנוב שפם מסוגנן וזקן, אבל אתה צריך לפעול מסודר. ואת הגברות ... זה רק בפורנו אתה יכול לדמיין את אחיזת הבולדוג בבלועותיו של מישהו. ב החיים יכולים להיות מופרדים עבור בדיחות כאלה. והבוצה תגיע באופן טהור באופן אינסטינקטיבי, ברמה של רפלקס. אז בלי לפגוע!

טכניקה כללית 2

כדי לרסס את העקרונות של cunniling או מציצה, צריך מאמר נפרד. אבל ב איכות השחרור ניתן לציין כמה נקודות.

בתיאוריה, המבנה של איברי המין עצמם מציע מה לעשות. ראשי, תגובה בת זוג. זה יכול בקלות לקבוע כמה מגניב.

המועצה לגברים

למה האישה לפעמים מתחיל לצחוק במהלך coney? תשובה פשוטה מאוד. ציור שמן: האישה רואה את האות V, ואת העיניים של גברים אשר מתוחים בה מתוחים. אז אני אני רוצה לשים על כובע קשה בתג! אני רוצה להסתכל על האהוב עליך? לאחר מכן זה שווה לנשק את הירך, כך שהפנים ניתן לראות לחלוטין, ולא את זה " לוחם ".

ועוד: אישה לא קבב, אבל חבר אינו צנוחה. אז אתה לא צריך לשתול את החברה שלך עם לנתק. לא כולם יודעים איך לעשות ציצה גרון, ו פרספקטיבה להתיז את ארוחת הערב על הבטן, אטרקטיבי קטן. שירותי ליווי

מועצת הנשים

מה רוב האנשים? יד גירוי. אז הם עצמם יודעים איך לעשות מאז גיל ההתבגרות. וגם "woodpecker". זה בדרך כלל זבל. זהו ראש תנועה מונוטוני בחזרה ... תמונה הציגה? עוד כונן! מול האף. המשימה היא פשוטה: לא נותנים ליפול כל טיפה. ללכת! אז האיש ישמח: כאן ושפתיים, ושפה, וסלעים.

כמה פסיכיאולוגיה 3

בלעדיה, רמובה, עו"ד! זה חשוב: אין רצון - אין צורך להתעקש. גורם ל כישלון כל מיני שונים: מתוך מתחמי התוויות נגד רפואי. להתמודד בכל מקרה בודד, כמובן, היא השתוקקות. למעט עם Podgery. הנה כן, כדאי לעבוד. ובמצבים אחרים " לא, "זה לא", ולא "טוב, בואי, שאתה שובר?!-. חשוב מאוד להקשיב לרצונות של השותף, ולא להיות אנוכי טֶבַע.

בִּדְבַר קומפלקסים, אז אין מתכון אוניברסלי. יכול לייעץ רק כדי לקבל אספקה ​​גדולה של סבלנות ושחייה בים. ואז השותף יפתח.

Просмотров: 547 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar