15:46
ריקוד מרגרה

אנשי מרגרה הם קבוצה קטנה ונוודית למחצה של ציידים-לקטים שחיים בגבעות המיוערות של צפון מזרח הודו. ריקוד מרגרה הוא ריקוד פולחני עתיק המשמש לריפוי והגנה על קהילת מרגרה.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי מקונגו. זהו ריקוד שמבוצע על ידי נשים במשך שנים רבות כדי להראות את היופי, האושר והאהבה שלהן.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי מאזור אוחאקה, מקסיקו. הוא מבוצע על ידי קבוצת אנשים המייצגים את החיילים הספרדים והאינדיאנים הילידים. החיילים הספרדים לובשים מכנסיים כחולים, חולצות לבנות וכובעים עם פסים אדומים ואילו ההודים לובשים חצאיות חומות וחולצות עם סרט לבן. הריקוד מתבצע בשלושה שלבים:

- בשלב הראשון מעורבת אישה הודית שמנסה לפתות את הספרדים בריקוד מולם. דירה דיסקרטית באשדוד

- בשלב השני נראה גבר הודי שמנסה לפתות אישה ספרדיה על ידי ריקוד מולה.

- בשלב השלישי, כל הרקדנים מופיעים ביחד, בזוגות או בזוגות, כשהידיים זה על כתפיו או מותניו של זה ומסתובבים ליצירת דוגמאות על הרצפה.

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד שמבוצע על ידי בני שבט מרגרה בהודו.

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד אשר מבוצע על ידי חברי שבט מרגר בהודו.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של הילידים של אזור האנדים. הוא בוצע באופן מסורתי במבנה מעגלי, כאשר רקדנים אוחזים ידיים ויוצרים שרשרת סגורה.

מרגרה הוא אחד הריקודים הפופולריים ביותר בפרו, במיוחד בקרב הילידים שלה. המילה "מרגרה" מגיעה משפת הקצ'ואה ופירושה "לטוות". הריקוד מורכב מארבע תנועות:

- תנועה מצד לצד; - תנועה קדימה ואחורה; - סיבוב במקום; - מסתובב במעגלים.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי של האנשים במדינת אנדרה פראדש, הודו. הוא מבוצע על ידי גברים ונשים לבושים בבגדים מסורתיים. הרקדנים נעים בסנכרון לצלילי תופים ומצלתיים.

Просмотров: 66 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar