23:52
שיעורי ריקוד של מרגרה

עסק זה הוא סטודיו לריקוד המציע שיעורי ריקוד מבני נוער למבוגרים, בין שאר פעילויות הקשורות לכושר. הוא גם מספק לבתי ספר, מועדוני ספורט ומועדוני אכפתיות תוכניות פיתוח ספורט בנושאים הכוללים כדור רשת וכו'. הסטודיו מציע גם הזדמנויות הופעות לאירועים מיוחדים.

הבנה, לעצמך ולמשפחתך, עוזרת לך להרגיש שאתה שייך למקום.

לילה אחד ב-1997, כשמרגריטה ורגאס כבר לא יכלה לסרב להזמנה מאחותה מריה ללמד איתה שיעורי ריקוד במקום ליד ביתם. כשהגיע יום שני הבא, כל השכנים ראו שיש כל כך הרבה ילדים בדרכם למטה למרגרה לפני בית הספר.

בימי עבודה אחרים זה לא היה אפשרי בגלל הקושי והזמן שנדרשו כדי לדווש ברכיבה מסן חוזה דרך פקק תנועה צפוף בחזרה הביתה בכל אחר צהריים. למרות שמעולם לא למדה קורס ריקוד רשמי, מרגרה נהנתה עד מהרה להיות מול הילדים ללמד אותם כיצד ללמד את עצמם באמצעות תנועות טבעיות: לפעול ככוריאוגרפית וכרקדנית ראשית.

בהיותה אמנית בנשמה, מרגריטה הצטיינה בלמדת ילדים כיצד למצוא יצירתיות באמצעות ריקוד.

סילביה יודעת הכל על מרגרה, הסטודיו לריקוד בפינת ה-17 והאריסון. יש סטודיו לאנשים רגילים בקומה התחתונה וחדר שבו אנשים יכולים לקחת שיעורים עם מדריכים מפורסמים למעלה, כמו מרגרה.

היא פותחת את נגן התקליטורים שלה, סורקת אותו לאיתור היפ הופ, ומתחילה להזיע בבור דירתה - בדיוק כמו ששמעה בסרטונים של מרגרה!

הקצב נכנס חזק והמוזיקה מרגשת את סילביה כאילו יש אדם אחר שמסיע את איבריה בחדר. היא מתפעלת כמה קלה היא מרגישה כשהיא קופצת דרך חישוקים המוצבים גבוה מהקרקע במרחב האינטרנט של מרגרה".

עברו שבועיים מאז שסילביה השתתפה בשיעור הראשון שלה בסטודיו לריקוד של מרגרה ברחבי העיר. זה היה היום! זה לא ממש מופיע אבל גב' קרנל (המדריכה) הציגה לסילביה כמה רצפים חדשים שהופך קל יותר להפעיל אותם בכל יום מבלי להיראות מטופש... סילביה מכינה https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Ramat-Gan.php

FitnessPointX עוזרת לאנשים לא רק לרדת במשקל אלא גם להישאר בכושר עם תנועות ריקוד מהנות ובעלות השפעה נמוכה.

FitnessPointX היא תוכנית מצוינת. רות מרגרה מצטיינת בתחום ההוראה, הכוריאוגרפיה וכושר הריקוד.

שיעורי הריקוד של מרגרה הם סדרת תחרות ריאליטי מדומה המופעלת על ידי AI. התוכנית אמורה לעזור לאנשים להגביר את משחק גניבת המיקרופון שלהם ולהתנער ממנו תוך שהם מספקים להם צעדים שימושיים כיצד לזכות בריקוד אוף.

א. ניתוח תוכן על "חילופי מתוח": ב-19 בספטמבר 2018, מיכאל אייזיק שטיין הסביר על הסיכון הכרוך בשימוש באלגוריתמים בכתיבת למידת מכונה. הטענה היא שיש סיכון גבוה לארגונים שמשתמשים בלמידת מכונה מכיוון שהיא צורכת ידע על העולם האנושי ומובילה לקבלת החלטות מוטות לגבי מי צריך להעסיק או להעסיק, מי צריך לעבור ניתוח ביום תשלום או לא, מי צריך לקבל טיפולי פוריות או לא ectece מה שמקשה על תיקון פגם זה גם כאשר הוא חשוף.

למידת מכונה יכולה לעתים קרובות לשקף בעיות קיימות בחברה חוסר שוויון ודעות קדומות על ידי שחזורם באמצעות מתאם - מוכיח מעט מאוד בשל קושי בקורלציה חיובית לחיובית (השחתה לשוליים יותר מאשר סיוע). באופן דומה מתי

מדי פעם מרגרה לוקחת כמה שעות מההוראה שלה כדי ללמד רקדנים סלוניים מתחילים את היסודות.

לדברי מרגרה, אנשים צריכים לראות בחברים 'רוח במפרשים שלך', מכיוון שהם תמיד שם כשאתה צריך את התזכורת הזו שאתה פגום אבל לא לבד. יש לה שיעור למתחילים בגיל העמידה בכל יום שלישי בערב בשעה 19:00 בכפר הגמלאים טנגלווד.

חלק מהמשתתפים קוראים במשך זמן ואינם יכולים למעשה לוותר על מטלות הלילה האהובות עליהם ללא עזרה מהמשפחה. היא מעודדת אותם לפנות קצת זמן לעצמם ולעצב את לוח הזמנים שלהם - משהו שניתן לניהול לא רק עבורם, אלא גם עבור כל אדם אחר שעשוי להיות מעורב בחייו של הלומד.

Просмотров: 71 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar