17:23
סקס רק לאחר הנישואין: האם זה נכון?

המסורות של שימור הבתולים ללילה הנישואין הראשון בימים ההם היו מתנודדים בכל מדינות העולם.סקס רק לאחר הנישואין אומץ בכל המדינות המוסלמיות. עם כל זה, אם השלטון היה שבור, אפשר להחזיר את האישה המבוהלת לבית האב, הוכה ממש על הכיכר, נטעה בקוטוזקה או רק נהרגה. שים לב כי חוקי חסרת רחמים אלה ועד עכשיו פועלים בכמה מדינות.

1 מציאות מודרנית 2 אוכלוסייה דתית 3 חוסר מין כסיבה אַדְוָה

אמנם, כמובן, בכלל יש חריגים. כמה שבטים אפריקאים נשללו בנות בתולה עוד לפני הווסת הראשונה. אם זה קרה למועד הבשלה, היתה הצעירה עדיין בתולה, היא היתה מבושה. תכני מאמרים, למשל, באפגניסטן.

כן, מה לקרוא על מדינות מוסלמיות, שבטים צוענים, דגסטאן, צ'צ'ניה של מדינות מזרחיות אחרות, אם בפועל דומה כבר ופרוטות שלנו - תושבי הרוסיה הישנה. עם כל זה ראוי לציין את תשומת הלב כי מלבד הדרישות, לאחר הלילה הנישואין הראשון, הזוג הצעירים היו למנוע קונפורמיות של אשתו בצורה של גיליון דמים או מכוסה.

כך שהצדקות לא הסכימו והחתה לא עזרה לאשתו להסתיר את העובדות, הומצאו בדיקות אינספור של קרובי משפחה.

ל אושר, כמעט בכל מקום, כאשר הוא נלקח אחרי הנישואים הראשונים לילות להסתובב על הסדין הארור המרפסת, כבר זמן רב מסמרת בזבוב. למרות שהדהדים עדיין שמעו.

המציאות המודרנית

כרגע מדי פעם אתה יכול לשמוע מן הביטוי הילדה "סקס רק אחרי החתונה". אבל בכל זאת, זה קורה.

בישראל, אין דעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

הנסיבות של זה הן כמה. הדבר העיקרי הם נחשבים לחינוך דתי. אז, הבנות שמקורן עמוק משפחות להאמין unbait לעצמם אינטימית לעניינים נבחרים חגיגה חתונה יום חתונה. כמעט בכל המקרים לפני הראשון אין ברירה למין לא רק הנישואים הרשמיים, ועל התנהגותו של פולחן חתונה בכנסייה.

דִיוּן בין אם עמדה כזו נכונה בעולם המודרני הפכה לנושא לא הראשון טיפול מדעי. ובכל זאת, השאלה נשארת ללא מענה כי מספר אויביו ומגןו נשאר דומה בערך.

מצד אחד, נראה כי המראה של חברה נינוחה מודרנית, אשר חברים מתאימים לחלוטין להאמין כי חוסר עקביות של אופי מיני או בהקלה יותר, השקעות מיניות מובילות לגירושין,.

אם אחד השותפים זקוק ליותר מוחות אינטימיים שונים, ומישהו מן בני הזוג הוא מספיק ו -1 בחודשים ספורים של "הגשמת חובות הנישואין", אין דבר לסמוך על חיים ארוכים ומאושרים יחד. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

כיצד לגלות היבטים עדינים כאלה מבלי להקליד את המין לנישואין. זה עדיין לא נלקח בחשבון את הניואנסים הפיזי הטהור של האנטומיה של הדאם והגוף של הגברים, אשר, במקרה של אינספור מקרים, יכול להיות תנאי מוקדם עבור אי נוחות במיטה, ולכן, תהליך נישואין ספיני.

זֶה יש, לוקח בחשבון את הנערות התמחות הנ"ל גדלו ברצינות מסורות נוצריות הופכות במקרה זה קורבנות של אירועים רוב המקרים נדרשים להיות מקופחים של חיי מין שְׂרִידִים.

דתי poversion2

לאט לאט נעה לעבר חזון נוצרי של מה שהם אומרים סקס לאחר הנישואין, מתברר כי נציגי המאמינים מקרים מיניים אינם חשובים. עבור רוב החשוב ביותר שלהם, זהו חיים רוחניים, ובידור אינטימי נתפס כעבודה רגילה, המטרה של אשר צריך להיות המשך סוג של סוג, ולא מעדן של תשוקות תאוותות משלו. כמה עמדה עצובה.

בפרט, אם אתה מתאר לעצמך כי האישה היא נוצרי אמיתי, ואת החתן הוא לא חסיד ספציפי של מסורות או אפילו ללא פחד. היציאה במקרה זה היא אחת - אם אישה עם כל לבו מחזיקה דעות, אז היא צריכה לחפש את החתן עם העולם הרלוונטי עולמי. רק כאן, הלב לא בסדר.

רוסית שאינם פנס וחסרון של מידע העבירו מסקנה שגויה כי ליווי הוא כל זה, שערורייתי, נתון, בעובדה זו יש צורך להשתיק. רק מעטים יודעים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

רחוק לא תמיד יוצא כי זה מתוכנן.

חוסר מין כסיבה Ripple3

מספיק לעתים קרובות אתה יכול לשמוע כמו הבנות של תנאי מוקדם הראשי לשבור יחסים עם אהוב אדם מתייחס ליחסים אינטימיים לנישואין. והנה כבר אתה יכול להתווכח בבטחה ולהצהיר שזה לא נכון.

אם הדברים באמת קשה והם מבוססים על אהבה אמיתית, רק היעדר יחסי מין לא יכול להיות זהיר. זה לא להזכיר פרידה מלאה זוג. לעתים קרובות, החבר הכללי של החבר של החבר, לא התכנסות בעיניים ועמדות בפועל רק לכסות את זה.

הצעיר מאוהב הוא מסוגל להימנע מן השמחה הבשרית. הוא מכבד את הרגשות ואת המיקום בפועל של הנערה שלו והוא מוכן לחכות ככל הנדרש. שאלה נוספת, אם אישה פשוט לא רוצה לחלוק איתו מיטה ואת היעדר אינטימה מכסה את אי-רצון של בנות המין. הדבר העיקרי במערכת היחסים הוא לעורר ולהרגיש אחד את השני ואז ואת חוסר המין לא יוכל להיות מכשול בפיתוח היחסים.

Просмотров: 188 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar