15:46
סטודיו לריקוד מרגרה

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלב מרכז העיר פורטלנד. הסטודיו מציע שיעורים לכל הגילאים והרמות, מרקדנים מתחילים ועד מתקדמים.

The Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלב מרכז העיר פורטלנד. הוא מציע שיעורים לכל הגילאים והרמות, מרקדנים מתחילים ועד מתקדמים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלוס אנג'לס, קליפורניה המציע שיעורים שונים לילדים ולמבוגרים. יש להם מגוון רחב של חוגים כמו בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ, ריקוד לירי ועוד.

הסטודיו לריקוד מרגרה קיים מאז 1980. יש בו מגוון רחב של תלמידים מכל העולם. הם מציעים לתלמידיהם את ההזדמנות ללמוד סגנונות ריקוד שונים שהם יכולים ליהנות מהם לכל החיים.

הסטודיו לריקוד מרגרה מציע מגוון שיעורים שונים לתלמידיו כדי שיוכלו ללמוד את הסגנון המתאים להם ביותר. הם גם מלמדים את תלמידיהם כיצד להיות בטוחים על הבמה ומול קהל אשר מועיל בכל מקצוע או מסלול קריירה שיבחרו להמשיך בהמשך החיים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בברונקס שלימד צעירים לאהוב ולהעריך את גופם.

סטודיו לריקוד מרגרה נוסד בשנת 1987 על ידי מרגריטה הרננדז, שהייתה לה תשוקה לריקוד ורצתה לחלוק אותה עם הקהילה. דירה דיסקרטית באשדוד

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד מקומי שלימד ילדים כיצד לרקוד בשלושת העשורים האחרונים. הם מציעים חוגים לילדים בכל הגילאים ופתוחים שישה ימים בשבוע.

הסטודיו קיים כבר שלושה עשורים וראה שינויים רבים בתעשייה. סטודיו לריקוד מרגרה הוא אחד הסטודיואים הבודדים שמציעים חוגים לילדים בכל הגילאים. הם פתוחים שישה ימים בשבוע ומציעים מגוון שיעורים שונים, מבלט ועד היפ הופ, מטפס ועד ג'אז.

סטודיו לריקוד מרגרה הינו סטודיו לריקוד לילדים ומבוגרים. אנו מציעים שיעורים בסגנונות ריקוד שונים, וכן חוגים לילדים עם צרכים מיוחדים.

הסטודיו הוקם על ידי מרגרה לופטין, בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בהוראת מחול בארצות הברית.

סטודיו לריקוד מרגרה מציע מגוון שיעורים הכוללים ג'אז, סטפס, בלט, היפ הופ ועוד. הם מציעים גם שיעורי צרכים מיוחדים לילדים עם אוטיזם או הפרעות קשב וריכוז.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא מקום בו ילדים יכולים ללמוד לרקוד. הם מציעים שיעורים לילדים מגיל 3 ועד למבוגרים.

הסטודיו מציע שיעורים בסגנונות מחול שונים כמו בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ ועוד. הם גם מציעים רמות שונות של שיעורים לאנשים שרק מתחילים או רוקדים כבר זמן רב.

המדריכים בסטודיו לריקוד מרגרה הם כולם רקדנים מקצועיים ובעלי ניסיון בהוראת חוגי ריקוד לילדים.

Просмотров: 63 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar