20:49
תלות מין: האמת של גורקי על הנאה מתוקה

התמכרות למין היא מה שאנחנו שומעים לעתים קרובות. אבל האם זה בעצם? ואולי הכל רק בתפיסה שגויה?

התוכן של המאמר

1 מה ההתמכרות עורר 2 לובש אינטרנט מיני 3 תמצית התמכרות 4 תלות שלילית תלות 5 הדקות לתלות

אנשים רבים אינם מקצים ערכים כדי להגדיל את ההתלהבות למין ולרצון לעשות את זה הרבה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

כמה פשוט לא רוצה לחשוב על מה שקורה להם. אחרים אפילו כמו מצב דוהה זה.

אם נשקול תלות בחלק של הזרימה של תהליכים פיזיולוגיים, אז, כמו כל התמכרות, מין משיקה שרשרת: הלוואי היעד לתגמל. אם המפגשים התקופתיים לא יובילו להפרעות, אז יוצר ההפרעות רב-תכליתיות, הכחדה מבוהלת בתחום האינטימי או במדינות חמורות עוד יותר.

נוף מצדי היחסים - כך שיפוט על אדם קורה ולא נכון.המושג המודרני של תלות מין היה פופולרי על ידי הרופא פטריק Carine, בורא הספר "מן הצל: מודעות לתלות מינית". קרנות יחד עם העובדים הסתכמו בכמה ספרי עיון המבהירים את הטבע והתלות. תרומות נוספות נעשו ויוצרים אלה שכתבו על עצמם, מאמינים כי הם מעונים על ידי התמכרות אלה. אבל האם זה זה?

מה ההתמכרות עורר

תלות סקסית - מושג זה אינו חדש. רשומות הקשורות בימי הדיבורים רומא העתיקה על היפרסקסואליות או נִימפוֹמָנִיָה (כלבת הרחם) למען הנשים. גברים לא נבדלו: הם הראו את עצמם באופן אינטנסיבי באורגיות ובפגישות עם כורו-תחום.

בשל האציל, אתה יכול לתלות לפחות כמה תוויות לאדם. עם כל זה, מי שנקרא תלוי יזרוק את התנהגותם לא כישלון ובורות של כל היבטי המין של החיים. מה יותר נורא - כמה אנשים חושבים על "התמוטטות" של הגוף ופעילות הורמונלית לא מספקת.

נטען כי התלות יש תכונה של הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית והפרת שליטה גירוי. רופאים רבים, גם אלה שקיבלו את הכישורים של סקסולוג, מקשים על שאלה לשאלה של הפרעות שייכות לפתולוגיות. ריפוי ברור כאלה לא.

אבל יש עוד צד של המדליה. תשוקה מינית קבועה, התרגשות פיזית, ההישג של אורגזמה נטען על ידי הנורמה לשני המינים. משימות גלובליות בתחום האינטימי הן מדי פעם. לעתים קרובות יותר הם מזג נפשי.

במאה האחרונה, אנשים שינו את העסק שלהם למין. הם התחילו לקחת סקס לבסיס כל הבידור על הפלנטה.

תעשיית התרופה לא עמדה במקום, משחררת אפרודיזיה, זרזים בעוצמה. להשלים את התמונה של אביזרי מין. זה הגיוני כי האליל לעצמו אנשים עשה סקס. כרגע, הדאגה להשעות מין היא למעשה לא מציאותית.

פיצויי מין קובי

מי מנסים להיות ילדים דומים? באופן טבעי, כוכבי הקולנוע. כרוז של עצמך עם מכורים לסמים מין על ידי כוכבים רבים נתנו חיקוי חיקוי. ההבדל ביחסים להיות גישה בולטת: עצבנות, כעס, מצבי רוח. במקרה שאדם מזהה את מצבו ומנהל קשר עם סקסולוגים, אתה יכול לקרוא על התגברות התגברות.למרות העובדה כי התמכרות למין נוגעת ניואנסים מסוימים של חייו של אדם, לפעמים קשה להבדיל עם הפרעה דו קוטבית, דיכאון, הפרעת דחק טרנסטרונית.

היום, הוא מתבטא באופן אינטנסיבי התמכרות פורנו או התמכרות מקוונת. הצג ציורים מרגשים, סרטים, מין וירטואלי הביא אטרקציה מינית על הצורך והפך לחלק בלתי נפרד מהחיים.

אם אין צורך לבקש עזרה מיוחדת, התלות היא אטומים לחלוטין את התודעה של אדם יהפוך למכשול אמיתי לחיים בריאים, הולם.

תמצית התלות 3

מחקרים מראים כי תלות מין על מנגנון הזרימה דומה להתמכרות לסמים. אנשים מנסים להתגבר על תשוקה מינית בתוך עצמם, לעתים קרובות להתגבר על תלות אחת באחרת.

כמה סקסולוגים אומרים שהנוכחות של מספר ההתמכרות נחשבת אמיתי אם הם נכנסים יחד צלב (מיד). ריפוי מתבצע סימפטומטי.

ההתנגדות הרוסית ומידע הפגם הולכים לנחש שווא כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו מביש, על העובדה הזאת כדי להשתיק. עכשיו כמה יחידות יודעים כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

לאחר מציאת הרקע, ייעוץ ייעוץ ולמציא תוכנית פעילות גופנית (טיפול distracting).

לעתים קרובות, תלות מינית מביאה אי נוחות לאנשים אוהבים. לא מודע למהות הביטוי, אנשים צעירים החלו מאוד "להטיף" להניח שזה גורם להם להתקרר.במשך זמן מה החלה לפתח תעשיית פורנו. מספר חסר תקדים של פורנו התפשט במהירות של האינטרנט. חיפוש סרטים למבוגרים הפך לביקוש ותשוקה של מחצית גדולה יותר של האוכלוסייה.

תווים שליליים תווים 4

מדענים הגיעו למסקנה כי תלות מין קיימת עבור אלה המנסים איכשהו להסביר את התנהגותו של אדם שונה משלהם. מושג כזה משמש לעתים קרובות על ידי אנשים עם פסקי דין פוליטיים או דתיים מתמשכים. יש גם סיכון כי התווית "תלוי" יפגע במערכת היחסים וגורמת למחלה לא קיימת עבור אנשים בריאים.

במקרה כלשהו, ​​השקפת העולם של התלות נולדה אצל אנשים עם עקרונות מוסריים לא יציבים. הם האמינו כי חיי המין של מישהו יותר פעיל יותר.

ישנם מספר אנשים שקוראים maniacs תלויים. התנהגותם המינית לא מוצדקת, לא מוסרית, מכוסה על ידי קשר פתולוגי וחזון מיוחד של העולם. על פי הסבר כזה, אנשים עם התמכרות לא צריך להיענש או לגינוי.

בסופו של דבר, ישנם חסידים של התיאוריה הכימית של התפתחות התלות. זה חל על הצריכה של חומרים מגרה ו splash הורמונלי.

הדום לתלות

תלות סקסית, או התנהגות מינית מופרזת, מוכרת בהרחבה במידע המוני ותרבות הפופ.

התפתחות האינטרנט הובילה את הופעתה של תלות של סייבר, הכוללת התמכרות לצפות בפורנו, וירט ורעיר לשירותי ליווי. נערות ליווי בתל אביב

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

רבים לבלבל מין תלוי ליבידו מועט בראש ובראשונה. אבל במקרה של הצורך הפיזיולוגי הטבעי, הרצון לקיים יחסי מין יכול להיות מרוצה. כן, לך תצטרך לקבל מספיק סקס, אבל הפסקות בינו תוכלו לחוות מכשירים מוסריים ופיזיים. בתורו, תלות מין היא מצב ממצה מאוד, שבו אדם אינו יכול לחשוב על שום דבר אחר, לא לספור. זוהי הפרעה שזקוקה להתאמות. אתה צריך ליצור קשר עם מיוחד, אשר יראה את שורש הקשיים יעזור לנקות את זה בצורה מושלמת.

Просмотров: 9313 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar