10:02
גיפים של חשפנות

גיפים של Stripteeze מכונים כתופעה תרבותית מקוונת שיש לה מניס באינטרנט. הקונספט מאחוריהם משכנע ומשעשע עבור חלק מהצופים. הם משמשים כתמונת תגובה כאשר הגיע הזמן לשגיאת כתיב או הקלדה. נשים אלה עושות טעויות בקלות חיננית ויכולות לגרום לטעויות שלהן להיראות בלתי נשכחות בצורה מצחיקה.

זו אחת הבדיחות האלה שאולי התחילה ב-Reddit, אבל עכשיו היא הפכה למשהו הרבה יותר עם אנשים שבוהים לעשות גיפים על סמך תמונות ישנות שאתה מוצא בכל מקום.

אנשים מצלמים את עצמם בשתי דרכים. או שהם עוזרים להחזיק בחבל בזמן שהם מתגרים על ידי שחרור הכפתורים לחולצה שלהם ומשיכתה למטה כך שהפטמות שלהם בוקעות החוצה או שהם מכסים את עצמם בסדין ומעיפים מבט קטן כאילו אתה עומד לראות כמה עור אך לאחר מכן ספוג בהפתעה כאשר בלוני המים קורסים אותם לתוך המשחק

פורומים וצ'אטים באינטרנט קודמים נשלטו על ידי גיפים בנות וגיפים פורנו. היום, גברים ב-Reddit מפרסמים את הגיפים האלה רק כדי ליצור תלונה שובבה, ומגיבים דברים כמו "לא כל הזמן האישה חיפשה מגע מיני."

כיום, הם הצורה החדשה של שיח מקוון מכיוון שהם יכולים לבטא מחשבות שאנשים לא ממש יכולים להצדיק בגלל הסטיגמה של החברה נגד דיון גרידא על מין. קובצי GIF של Striptease מאפשרים למשתמשי Reddit ליצור חווית פטפוט.

חשפנות הוא מופע ריקוד בו הרקדן חושף בהדרגה את גופו, לבוש בחזייה ותחתונים בלבד. שירותי ליווי בגבעתיים

לרוב זה מלווה באישה שמסתכלת לתוך המצלמה ומעניקה נשיקה בגוף מלא לקראת הסוף.

קובצי GIF הם דרך מצוינת להעביר מידע בקלות ומשעשעת. בשימוש בהקשר הנכון, קובצי GIF יכולים להיות משעשעים וקליליים, שלפעמים יכולים לעזור להיפרד ממצב הרוח הרציני שרוב האתרים מנסים להשיג בנקודת הסיום שלהם.

Gif מבוטא כמו "jiff" או "giff" בהתאם לניב האנגלי שלך ותוכל להשתמש ב-Gif כפועל כדי לתאר את תהליך יצירת קבצי הגרפיקה הלולאתיים הללו. שירותי ליווי בבת ים

במה שנראה כאחד המקצועות הכי לא סבירים עבור דור המחשבים של היום, חלקם התחילו לפרסם תמונות מסוכנות של דרונאים בחדרי צ'אט גרמניים כתחביב.

לפי The Garden of Unearthly Delights, פוסטרים רבים של חדרי צ'אט יוצרים את התמונות הללו באמצעות תוכניות חשפנות המדמות סצינות חשפנות על אווטאר. אחרים משתמשים בתוכנת מקלדת כדי לשלוט באווטרים שלהם בזמן שהם צופים.

Просмотров: 82 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar