גיפים של Stripteeze מכונים כתופעה תרבותית מקוונת שיש לה מניס באינטרנט. הקונספט מאחוריהם משכנע ומשעשע עבור חלק מהצופים. הם משמשים כתמונת תגובה כאשר הגיע הזמן לשגיאת כתיב או הקלדה. נשים אלה עושות טעויות בקלות חיננית ויכולות לגרום לטעויות שלהן להיראות בלתי נשכחות בצורה מצחיקה.

זו אחת הבדיחות האלה שאולי התחילה ב-Reddit, אבל עכשיו היא הפכה למשהו הרבה יותר עם אנשים שבוהים לעשות גיפים על סמך תמונות ישנות שאתה מוצא בכל מקום.

אנשים מצלמים את עצמם בשתי דרכים. או שהם עוזרים להחזיק בחבל בזמן שהם מתגרים על ידי שחרור הכפתורים לחולצה שלהם ומשיכתה למטה כך שהפטמות שלהם בוקעות החוצה או שהם מכסים את עצמם בסדין ומעיפים מבט קטן כאילו אתה עומד לראות כמה עור אך לאחר מכן ספוג בהפתעה כאשר בלוני המים קורסים אותם לתוך המשחק

פורומים וצ'אטים באינטרנט קודמים נשלטו על ידי גיפים בנות וגיפים פורנו. היום, גברים ב-Reddit מפרסמים את הגי ... Читать дальше »

Просмотров: 81 | Добавил: corwinx52h | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מבוא עם מילות מפתח

אני זוכר את מועדון החשפנות הראשון שהלכתי אליו, הייתי בערך בן 13. כל החוויה הייתה מאוד מבלבלת וגם קצת מפחידה. למען האמת, באמת לא ידעתי למה לצפות מממסד כזה, אבל זה בהחלט לא היו גברים זקנים מקומטים עם כתפיות או שתי נשים שמגלגלות קוביות כדי לקבוע של מי הגוף שלה יגיע לבמה הבאה. אבל כמובן שגם החשפניות היו מפחידות, הם לבשו חוטיני שבקושי כיסו את הפרטים שלהם ולעתים קרובות היו מנענעים את הציצים המכוסים בפאייטים כדי למשוך את תשומת לבך לפני שסביר להניח שחיפשו מישהו לישון איתו תמורת כסף באחד החדרים האחוריים. עם הביצועים המעורפלים והחברה הלא רצויה שלו, קלפים בממסד הזה נראו כאילו הם הושלכו זה עתה גם לגורל שלי והם נראו לי נורא לא מושכים. להלן רשימה (דעה) של כמה מועדוני חשפנות מעניינים.

שם - מועדון החשפנות הטוב ביותר http ... Читать дальше »

Просмотров: 91 | Добавил: corwinx52h | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

אני מתחיל קצת להשתעמם מאותו מועדון חשפנות טיפוסי ישן. אני רוצה להיות מופתע ולהתפוצץ מהצגות תיאטרון חדשות, ריקודים חדשניים וטיפים בתאורה ובאקוסטיקה.

לפני היציאה אל הקור, בדוק את כמה מהמועדונים היפים והכיפיים החדשים ביותר בניו יורק. המקומות האלה יספקו לך את כל מה שאתה מחפש!

5 מועדוני החשפנות המובילים בניו יורק ליווי באילת

1) בית המשחקים 74: עם הבמה הרחבה שלו, הרמפות המתעקלות וצלילות ציפורי יונים כחולות לבנה, מועדון ארוחת הערב הקרנבלסקי הזה מתקיים במשך 18 הופעות מדי לילה. זה גם בסמוך לכץ'ס.

2) בושוויק קאנטרי קלאב: בושוויק קאנ ... Читать дальше »

Просмотров: 81 | Добавил: corwinx52h | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)