עיסוי טנטרי הוא דרך הוליסטית להבנת השינוי של התודעה באמצעות מגע פיזי.

ההערכה היא שהטיפול בעיסוי הטנטרי נוצר עבור Rajcontyp ו- Sukya Marg. רג'אס, כלומר אקסטזה בסנסקריט, היה מיוצג בתנועה, בהנאה ובספונטניות. סוכה מתייחסת למצב של שלום מוחלט וניתוק ממעורבות עולמית. כאשר שתי המילים משולבות, הן מניעות את הרעיון של השגת אקסטזה או צ'אקרה עם עניין מועט בצרכים וברצונות הארציים...באמצעות טיפול בעיסוי טנטרי עם מומחה, אפשר ללכת רחוק אחורה כמו טכניקות הינדיות ובודהיסטיות שהיו נפוצות מאות רבות. לִפנֵי.

כמה דברים שכדאי לדעת:

-טיפול בעיסוי טנטרי יכול להימשך 4 שעות

-יש רק 2 מלווים בסוג זה של מפגש 'אירוטי'

-המלווים הם גם גברים (מעסה אחד - ה"מעורר)") וגם נקבה ("חולמת") מה שמביא לשתי רמות... הם צריכ ... Читать дальше »

Просмотров: 82 | Добавил: corwinx52h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

נערות הליווי מקבלים תשלום מג'נטלמן אחד למשנהו עבור זמן מסוים וניתן למצוא אותן בסוכנויות שונות ובפלטפורמות שונות.

מישהי שרוצה להיות נערת ליווי צריכה לעשות התבוננות פנימית בשלושה דברים - יופי פיזי, יציבות נפשית, זמינות של זמן. יופי פיזי הוא הדבר היחיד שאינו ניתן למשא ומתן. היא צריכה ליהנות גם מעבודתה, אחרת היא לא תוכל לרצות את שני האדונים ולמלא בהצלחה את דרישות התפקיד שלה.

נקיטת הצעדים הנכונים יכולה להוביל לקריירה מצליחה ומכיוון שזהו העדיפות העיקרית שלך, מאמר זה יתמקד כיצד ניתן להפוך לנערת ליווי.

רוב הפעמים אנשים מניחים שזו דרך מהירה להרוויח כסף ולקנות דברים יקרים - החברים שלהם, המשפחה, אף אחד לא צריך לדעת על זה. ... זה נשמע כאילו מלווים כן צריכים הרבה מסיבות טובות ומסלולים אפשריים אבל זה לא יעבוד בשבילך! הזהר!

בשל הנחות אלו רוב הנשים מוותרות בבורות על חלומ ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: corwinx52h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)