21:47
מהו טיפול עיסוי טנטרי

עיסוי טנטרי הוא דרך הוליסטית להבנת השינוי של התודעה באמצעות מגע פיזי.

ההערכה היא שהטיפול בעיסוי הטנטרי נוצר עבור Rajcontyp ו- Sukya Marg. רג'אס, כלומר אקסטזה בסנסקריט, היה מיוצג בתנועה, בהנאה ובספונטניות. סוכה מתייחסת למצב של שלום מוחלט וניתוק ממעורבות עולמית. כאשר שתי המילים משולבות, הן מניעות את הרעיון של השגת אקסטזה או צ'אקרה עם עניין מועט בצרכים וברצונות הארציים...באמצעות טיפול בעיסוי טנטרי עם מומחה, אפשר ללכת רחוק אחורה כמו טכניקות הינדיות ובודהיסטיות שהיו נפוצות מאות רבות. לִפנֵי.

כמה דברים שכדאי לדעת:

-טיפול בעיסוי טנטרי יכול להימשך 4 שעות

-יש רק 2 מלווים בסוג זה של מפגש 'אירוטי'

-המלווים הם גם גברים (מעסה אחד - ה"מעורר)") וגם נקבה ("חולמת") מה שמביא לשתי רמות... הם צריכים

יש מגוון של סיכונים ויתרונות אפשריים, אבל בסך הכל חיובי לכולם. אם אדם חסר ביטחון לגבי המיניות, זה יכול להיות דרך מצוינת להכיר את הגוף שלו, כמו גם את האפשרות לפתח יותר ביטחון בעצמו.

חלקם מרגישים מביכים או נבוכים בקבלת הטיפול הזה בגלל פחד משיפוטיות מצד אחרים והשלכות אפשריות בעבר שיכולות לתלות מעל ראשם כשהם מקבלים על ידי חברים אנוכיים. אולם זו גם הסיבה שרוב האנשים נמשכים לחיפוש אחר מטפל מיני טנטרי שכן מטפלים עשויים להרגיש בנוח יותר בנסיבות אלה. שירותי ליווי בחיפה

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי גוף מלא שמטרתו לעורר את החושניות שלנו ולפתוח ערוצי אנרגיה לא חסומים. הוא משתמש בתנועות איטיות ורכות המופעלות בנקודות לחץ מיומנות. זה עוזר להרפיה פיזית, רגשית ונפשית.

שימו לב שסעיף זה עוסק בכתיבה על טיפול טנטרי, לא במתן טיפים על קבלתו.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי גוף מלא המשמש הן למטרות פיזיות והן למטרות פסיכולוגיות כדי להשיג רמות גבוהות יותר של אקסטזה או מודעות בהתאם לגישה האישית של המתרגל. המילה "טנטרה" נובעת ממילת השורש שמשמעותה "התרחבות", מה שמסביר גם מדוע מפגש זה מתמקד בכוונה בהגברת ההתרחבות בכל המימדים-פיזי, רגשי, נפשי, רוחני-. יש בו גם רמזים על דתות מזרחיות רבות, כולל הינדואיזם ובודהיזם, כמו גם סודות יווניים עתיקים (מחשבה שאבדה בזמן).

Просмотров: 83 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar